  • 1. Data: 2006-01-21 09:01:38
    Temat: Wniosek o wykreslenie hipoteki banku
    Od: "paff" <p...@w...pl>

    Witam
    Kupilem mieszkanie ktore bylo kredytowane. Cena 85k PLN
    Trzeba zlozyc wniosek o wykreslenie hipoteki banku.
    Jaki jest koszt zlozenia tego wniosku w sadzie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-21 09:06:59
    Temat: Re: Wniosek o wykreslenie hipoteki banku
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "paff" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kupilem mieszkanie ktore bylo kredytowane. Cena 85k PLN
    > Trzeba zlozyc wniosek o wykreslenie hipoteki banku.
    > Jaki jest koszt zlozenia tego wniosku w sadzie?

    Kilkaset złotych - jakieś 0,5 % wartości (ale nie wiem jaka to wartość, na
    pewno nie ta cena).

  • 3. Data: 2006-01-21 10:30:56
    Od: "paff" <p...@w...pl>

    > Kilkaset złotych - jakieś 0,5 % wartości (ale nie wiem jaka to wartość, na
    > pewno nie ta cena).

    czyli ok 400pln - troche duzo....

  • 4. Data: 2006-01-21 15:20:30
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    paff napisał(a):
> [...]
    > Trzeba zlozyc wniosek o wykreslenie hipoteki banku.
    > Jaki jest koszt zlozenia tego wniosku w sadzie?

    poczekaj do marca - ceny spadaja