  • 1. Data: 2009-11-25 11:10:59
    Temat: Re: Własność prywatna w firmie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał K." <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e835da38-4b67-4cc1-9830-797a64723f38@o10g2000yq
    a.googlegroups.com...

    >w takiej sytuacji? Jako, że wartość telefonu jest poniżej 1500zł, to
    >nie wpisuję go ani do EŚT, ani do EW, gdyby ten telefon służył

    Nie *musisz* go wpisywac do EST, ale *mozesz* go wpisac do EST - jesli
    planujesz korzystac z niego dluzej niz 1 rok.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-11-25 11:29:03
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    On 25 Lis, 12:10, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie *musisz* go wpisywac do EST, ale *mozesz* go wpisac do EST - jesli
    > planujesz korzystac z niego dluzej niz 1 rok.

    Dzięki za uściślenie.

    Ale jeżeli jest to wydatek który służył będzie również celom
    prywatnym, to chyba nie mogę go wpisać zarówno do KPiR jak i ewidencji
    zakupów VAT?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat