  • 1. Data: 2002-01-24 06:38:05
    Temat: Wlasnie uniewazniono mi dowod rejestracyjny...
    Od: "Mat" <u...@k...net.pl>

    Zaczelo sie :))))
    Samochod kupiony w 1998, oczywiscie nie ma homologacji.
    W bagazniku jest kasetka...samochod rejestrowany jako specjalizowany - do
    przewozu wartosci pienieznych (nie ciezarowy i nie osobowy..to chyba wazne).
    Amortyzacja degresywna, wartosc...prawie 100.000 pln, odliczanie vat od
    paliwa i ksiegi rachunkowe:)) czyz nie piekne?
    Zamierzam walczyc. Do NSA i kasacji wlacznie. A moze nawet Genewa - tam nie
    mozna zglaszac spraw podatkowych, ale skarzylbym sama procedure...
    Czekam na sugestie, propozycje zarzutow, uzasadnienia, artykuly z
    prasy...doslownie wszystko.
    Obiecuje zdawac relacje z poczynan na biezaco,

    Pozdrawiam serdecznie grupowiczow,
    Mat

    ps. Jak przegram, to zwalniam 10 ludzi...wstepnie wyliczylem ze moze mnie to
    kosztowac...nawet jakies 100.000 .... czyz to nie piekne w przypadku
    bezrobocia 17,4 %?

  • 2. Data: 2002-01-24 09:31:09
    Temat: Re: Wlasnie uniewazniono mi dowod rejestracyjny...
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > mozna zglaszac spraw podatkowych, ale skarzylbym sama procedure...
    > Czekam na sugestie, propozycje zarzutow, uzasadnienia, artykuly z

    trzymam kciuki i chetnie pomoge w ramach tego co tylko bede mogla!

    ania

  • 3. Data: 2002-01-24 14:41:49
    Temat: Odp: Wlasnie uniewazniono mi dowod rejestracyjny...
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>