  • 1. Data: 2003-09-02 13:09:27
    Temat: Wiekszy VAT na polaczenia internetowe ?? 7%-22% ?
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Gdzies to przeczytalem, czy to prawda ze nasz @#$@# sejm cos takiego nam
    zafunduje :(( ? Kiedy, na ile, czemu (nowe BMW dla darmozjadow ?) ?

    zrobili 7% - czemu Polacy mielibyc znow 100lat za murzynami...

    jak dadza 22% to znow sie oddalimy chocby od tego jednego aspektu, ilosci
    gospodarstw z internetem...

    dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-09-02 14:16:55
    Temat: Re: Wiekszy VAT na polaczenia internetowe ?? 7%-22% ?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > zrobili 7% - czemu Polacy mielibyc znow 100lat za murzynami...
    >
    > jak dadza 22% to znow sie oddalimy chocby od tego jednego aspektu, ilosci

    To zasługa UE, która AFAIK nie przewiduje obniżonej
    stawki w tym względzie.
    No i też naszego mądrego rządu, który swoje wysiłki
    skupił na dotowaniu rolników z każdej możliwej strony
    zamiast pomyśleć choćby o wynegocjowaniu jakiegoś
    okresu przejściowego w bardziej przyszłościowych dziedzinach.

    Pix

  • 3. Data: 2003-09-02 14:55:00
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    pix wrote:

    > To zasługa UE, która AFAIK nie przewiduje obniżonej
    > stawki w tym względzie.

    :/

    byle tpsa obnizyla by skutki % nie byly odczuwalne ale pewnie nic ;/
    a kiedy to ma byc ? Z chwila wejscia oficjalnego ?

  • 4. Data: 2003-09-02 16:15:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Sep 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ To zasługa UE, która AFAIK nie przewiduje obniżonej
    >+ stawki w tym względzie.

    Warto przypominać że za to przewiduje obniżoną stawkę
    tak "ogólnie" (15% a niekoniecznie 22% !)
    Cóż...
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-09-02 17:21:42
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Warto przypominać że za to przewiduje obniżoną stawkę
    > tak "ogólnie" (15% a niekoniecznie 22% !)

    A tak - o tym przypominać zawsze warto.
    Wątpię tylko czy do jakiegos decydenta to dotrze,
    bo mam wrażenie, że nasze wadze gdyby mogły to
    naszą stawkę chętnie by jeszcze podniosły.

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix

  • 6. Data: 2003-09-02 21:45:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Sep 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ bo mam wrażenie, że nasze wadze gdyby mogły to
    >+ naszą stawkę chętnie by jeszcze podniosły.

    Już było - nie pamiętam czy MF czy premier wspominał
    że absolutne maksimum w UE to 24% więc można by
    podnieść :> :[
    Wrrrrr.... !
    (Japonia - o ile dobrze wiem: VAT -> 3% !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-09-03 18:41:32
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (Japonia - o ile dobrze wiem: VAT -> 3% !)

    Dla mnie brzmi to jak "tax-fiction" :-))
    A gdyby kiedyś znowu przyszła nam ochota na budowanie
    "drugiej Japonii" to mniej więcej wiadomo od czego zacząć!

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix

  • 8. Data: 2003-09-04 07:34:41
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Cos sie Wam pokrecilo. UE nie daje dyrektywy co do VAtu na Internet! I z
    tego co wiem VAT na Internet nie wzrosnie i pozostanie w wysokosci 7%.
    Pzdr.

  • 9. Data: 2003-09-04 11:34:21
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Piwek wrote:
    > Cos sie Wam pokrecilo. UE nie daje dyrektywy co do VAtu na Internet!
    > I z tego co wiem VAT na Internet nie wzrosnie i pozostanie w
    > wysokosci 7%. Pzdr.

    upewnijcie mnie prosze... moze macie wtyki na wiejskiej :>

    pliz...tia

  • 10. Data: 2003-09-04 11:57:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Sep 2003, Piwek wrote:

    >+ Cos sie Wam pokrecilo. UE nie daje dyrektywy co do VAtu na Internet!

    O ile ja (dla odmiany) wiem, to dyrektywa wyrażona zrozumiale
    brzmi tak: "na wszystko na co nie ma zgody żeby stosować
    stawkę obniżoną musi być stosowana stawka podstawowa".

    >+ I z tego co wiem VAT na Internet nie wzrosnie i pozostanie
    >+ w wysokosci 7%.

    Znaczy jest na liście "obniżonych" ?

    >+ Pzdr.

    wzjm ! - Gotfryd