  • 1. Data: 2010-12-06 21:45:28
    Temat: Weryfikacja aktualności decyzji administracyjnej w danym dniu
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Sprawa nie jest związana ściśle z podatkami, ale ordynacja może mieć
    zastosowanie jeśli dostanę karę pieniężną - więc piszę na .podatki :-)

    Czy jest jakaś możliwość wiarygodnego sprawdzenia w danym dniu, czy
    firma posiada aktualną na ten dzień decyzję administracyjną?

    Pytanie się ludzi w tej firmie albo telefon do odpowiedniego urzędnika
    nie zapewniają 100% pewności, więc zastanawiam się czy i w jaki sposób
    da się całkowicie uniknąć rosyjskiej ruletki.

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-12-06 22:17:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A czy ktoś rozumie to zdanie??

    -----

  • 3. Data: 2010-12-06 23:03:14
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.12.2010 23:17, ąćęłńóśźż wrote:
    > A czy ktoś rozumie to zdanie??
    >

    > -----

    A czemu odpowiadasz moim pytaniem na swoje?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-12-06 23:19:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tomek,

    Tuesday, December 7, 2010, 12:03:14 AM, you wrote:

    > A czemu odpowiadasz moim pytaniem na swoje?

    On pyta a nie odpowiada. Bo zdanie jest niezrozumiale. Jaką decyzję
    administracyjną? W jakiej sprawie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-12-06 23:54:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/6/2010 5:19 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > On pyta a nie odpowiada. Bo zdanie jest niezrozumiale. Jaką decyzję
    > administracyjną? W jakiej sprawie?

    odpowiada sie zwykle pod spodem a nie na gorze. stąd ta zaczepka.
    pewna grupa jest tu niewyuczalna i tak już musi być. nie sami geniusze
    rodzą sie na świecie.

    pewnie mu chodzi o jakąś decyzję w jakiejś sprawie, ktoraż to
    ewentualnie mogła zostać cofnięta, z jakiegoś powodu, ale na papierku z
    decyzją niestety napisane to to nie będzie.
    tak właśnie wtopiłem kasę o dewelopera, który pozwolenie na budowę miał.
    Ale decyzję o cofnięciu decyzji o pozwolenie na budowę też miał, tylko
    się nikomu nie chwalił.

    Ale masz racje, ze fajnie byłoby jakby napisał o co chodzi.

  • 6. Data: 2010-12-07 07:26:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > odpowiada sie zwykle pod spodem a nie na gorze. stąd ta zaczepka.
    > pewna grupa jest tu niewyuczalna i tak już musi być. nie sami geniusze
    > rodzą sie na świecie.

    Eeee tam. Nie chodzi o ułomność umysłową, tylko raczej o chęć
    wyróżnienia się, kosztem dyskusji. Wiele razy miałem ciekawe informacje dla
    pytającego,
    ale potem rezygnowałem, bo to było kłopotliwe ciąć i przemieszczać cytaty.

  • 7. Data: 2010-12-07 11:18:51
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 07.12.2010 00:54, witek wrote:

> [...]
    > się nikomu nie chwalił.
    >
    > Ale masz racje, ze fajnie byłoby jakby napisał o co chodzi.

    Faktycznie źle to napisałem, chodziło mi o to o czym pisze witek - chcę
    wiedzieć czy na dzień 7/10/2010 decyzja nr 12/2005/C/3/REW wydana dla
    firmy ALFA Jan Kowalski nadal obowiązuje i ma konkretną treść, czy może
    została już uchylona albo jej treść została zmieniona.

    --
    Tomek