  • 11. Data: 2002-12-15 11:05:25
    Temat: Re: Wciagniecie komputera do DG a zawieszenie dzialalnosci
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.21.0212150030090.16015-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > kilometrówka: wszlekie koszty upychasz w ilośc km*stała_delegacyjna
    > (ogłaszana przez ministra). Samochód jest "osobisty", nie na
    > stanie ŚT.
    > ŚT: koszty upychasz 'jak leci', formalnie powinien ci służyć
    > 'tylko do celów związanych z DG' - jak napiszę że nie wiem
    > jak powinno sie wynajmować samochód 'DG' do celów osobistych
    > to mnie tu śmiechem zabiją ;) ! Jakbys chciał go sprzedać
    > masz przychod "związany z DG" (nawet jak DG zamkniesz).

    ok dzięki
    wnioskuję, że jeśli działalność jest tylko dodatkiem (po godzinach) do
    stałej pracy to raczej kilometrówka jest bardziej korzystna (bo zawsze można
    zrezygnować, bez dodatkowych kosztów)

    czy są jakieś instytucje, które "społecznie" mogą wyjaśnić rozpoczynającemu
    DG zawiłości przepisów (czyli jak rozpocząć, jaką formę opodatkowania
    przyjąć, jak ustalić siedzibę dla G, jak wykorzystywać samochód, telefon i
    komputer )? - może taka instytucja działa gdzieś przy Urzędzie Skarbowym lub
    przy Urzędzie Pracy ?

    a może jest w Warszawie ktoś, kto za niewielką opłatą podejmie się "pomocy"
    w rozpoczęciu działalności - czyli ustaleniu wszystkich wymienionych
    wcześniej wątpliwości ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 12. Data: 2002-12-16 21:38:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Dec 2002, plusz wrote:
    [...]
    >+ a może jest w Warszawie ktoś, kto za niewielką opłatą podejmie się "pomocy"
    >+ w rozpoczęciu działalności - czyli ustaleniu wszystkich wymienionych
    >+ wcześniej wątpliwości ?

    A po co są biura podatkowo-rachunkowe, jak myślisz ;) ??

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-12-18 19:57:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    tanpol.com.pl...
    > A po co są biura podatkowo-rachunkowe, jak myślisz ;) ??

    :) po to aby rozliczać małe i średnie firmy za co najmniej 250 zł
    miesięcznie (a i to rzadkość za taką cenę znaleźć dobre i uczciwe biuro)

    a ja chcę za 50 zł uzyskać wszelkie niezbędne informacje do rozpoczęcia
    działalności

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 14. Data: 2002-12-18 22:55:02
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Wed, 18 Dec 2002, plusz wrote:

> [...]
    >+
    >+ :) po to aby rozliczać małe i średnie firmy za co najmniej 250 zł

    IMHO nie tylko !
    [...]
    >+ a ja chcę za 50 zł uzyskać wszelkie niezbędne informacje do rozpoczęcia
    >+ działalności

    ...to może jednak biuro ? Inna sprawa że "za ile" to ci nie powiem :(

    pzdr. - Gotfryd