  • 1. Data: 2002-06-20 11:39:36
    Temat: Wątpliwości
    Od: "DarekS" <d...@a...com.pl>

    Prowadzę DG na zasadach ogólnych. Ponieważ jako siedzibę mam własne
    mieszkanie postanowiłem wpisywać w koszty połączenia internetowe oraz 20%
    kosztów pozostałych rozmów połączeń z telefonu prywatnego bez abonamentu.
    1. Czy to poprawne rozwiązanie
    2. Czy przy zakupie nowego aparatu telefonicznego (stary był uszkodzony)
    mogę też sobie 20% kosztu nabycia wpisać w koszty DG?

    Darek

  • 2. Data: 2002-06-20 16:17:05
    Temat: Re: Wątpliwości
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Nie. Nie 20% a biling jest podstawą rozliczenia kosztów. Jeśli udowodnisz,
    że aparat telefoniiczny (zakup) ma związek przyczynowo-skutkowy z prowadzoną
    działalnością - to tak. Zajrzyj do Ustawy OPDOF.

  • 3. Data: 2002-06-20 23:30:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002, DarekS wrote:

> [...]
    >+ kosztów pozostałych rozmów połączeń z telefonu prywatnego bez abonamentu.

    Przeważa pogląd że nie (tylko na podstawie listy rozmów, z wyróżnieniem
    tych które "są od DG").

    >+ 2. Czy przy zakupie nowego aparatu telefonicznego (stary był uszkodzony)
    >+ mogę też sobie 20% kosztu nabycia wpisać w koszty DG?

    Jak wyżej ("przeważa pogląd że nie"). Aparat i tak byłby potrzebny
    do celów prywatnych (cały !).

    Pozdrowienia, Gotfryd