  • 1. Data: 2006-07-13 09:13:25
    Temat: WAZNE PILNE IMPROT EXPORT a meldowanie DG !
    Od: "Ja" <R...@w...pl>

    Witam,

    potrzebuje pilnie informacje na temat Import Export towarow.

    Problem polega na tym ze chce zameldowac DG a pan u uzedzie nie chce mi
    wpisac Import-Export ! ! ! W schemacie klasyfikacji nie ma opcji
    import-export ?!?!
    Problem ze pan mowi ze jak nie bedzie tego wpisu to nie bede mi mozna
    sprzedawac ani zakupywac w EU ???? Troche puste to jest ale co mam zrobic
    tacy sa ludzie.
    Moze sie troche nie znaja albo co ???

    Prosze o pomoc

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-13 10:54:52
    Temat: Re: WAZNE PILNE IMPROT EXPORT a meldowanie DG !
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ja <R...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Problem ze pan mowi ze jak nie bedzie tego wpisu to nie bede mi mozna
    > sprzedawac ani zakupywac w EU ???? Troche puste to jest ale co mam zrobic

    Co to za niedouczony pan, jeśli wolno zapytać?

    Nie ma czegoś takiego jak 'eksport-import' podczas rejestracji DG (w profilu
    działalności). Poza tym nie jest Ci do potrzebne do eksportowania i
    importowania. Poza tym nabycie/dostawa z/do UE to nie jest eksport/import.

    P.

  • 3. Data: 2006-07-13 15:35:03
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Ja napisał(a):
    > Problem polega na tym ze chce zameldowac DG a pan u uzedzie nie chce mi
    > wpisac Import-Export
    Tu Pan ma rację, bo nie ma tekiej działalnośći jak Import-Export.
    Nie łatwiej wpisać handel art przemysłowymi, zabawkami, biżuterią itp?

    > Problem ze pan mowi ze jak nie bedzie tego wpisu to nie bede mi mozna
    > sprzedawac ani zakupywac w EU ????
    Tu Pan nie ma racji. Sprawa zarejestrowania działalności ma się nijak do
    jej prowadzenia, a zwłaszcza do prawa do przewożenia czegokolwiek
    przez granicę RP.