  • 1. Data: 2004-02-25 10:55:15
    Temat: W ktorej rubryce
    Od: "W" <w...@w...pl>

    W PIT-O nie wiem gdzie wpisać kwotę 19% poniesionych wydatków na studia
    podyplomowe. Czy w rubryce "Odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe
    platnika" rubryka 34
    czy "Odpłatne ksztalcenie w szkołach wyższych w rozumieniu przep. o
    szkolnictwie wyższym" rubryka 36.
    Są to studia dla nauczycieli podyplomowe (pomagisterskie).
    Wiem że sa limity odnośnie jeszcze wieku i kwoty. Mam 38 lat.
    Może mi ktoś z grupowiczów podpowie
    Pozdrawiam
    WSzymon

  • 2. Data: 2004-02-25 22:47:12
    Temat: Re: W ktorej rubryce
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Są to studia dla nauczycieli podyplomowe (pomagisterskie).
    > Wiem że sa limity odnośnie jeszcze wieku i kwoty. Mam 38 lat.

    Dokształcanie

    Marek