-
1. Data: 2004-09-17 08:31:06
Temat: VAT - zakończenie działalności
Od: "Renata" <r...@n...pl>
czy likwidujac działalność gospodarcza muszę sporządzić dwa remanenty tj.
jeden dla potrzeb podatku doch. w cenach zakupu netto a drugi dla potrzeb
podatku VAT w cenach sprzedaży z uwzględnienien podatku należnego ?
proszę o podstawę prawną!
-
2. Data: 2004-09-17 08:39:29
Temat: Re: VAT - zakończenie działalności
Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
Renata pisze:
> czy likwidujac działalność gospodarcza muszę sporządzić dwa remanenty tj.
> jeden dla potrzeb podatku doch. w cenach zakupu netto a drugi dla potrzeb
> podatku VAT w cenach sprzedaży z uwzględnienien podatku należnego ?
> proszę o podstawę prawną!
Mylisz remanent i jego wycene...
A poza tym jesli sei tylko da nalezy sprzedac "co sie da"...
Boguslaw
-
3. Data: 2004-09-17 11:07:53
Temat: Re: VAT - zakończenie działalności
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 17 Sep 2004, Renata wrote:
>+ czy likwidujac działalność gospodarcza muszę sporządzić dwa remanenty tj.
IMHO tak. Po prawdzie nie widać aby to nie mógł być "jeden papier",
ale ponieważ obejmują różne listy majątku....
>+ jeden dla potrzeb podatku doch. w cenach zakupu netto a drugi dla potrzeb
>+ podatku VAT w cenach sprzedaży
Możesz mi wyłożyć owe "ceny sprzedaży" ???
Jakiś @#$^@@# geniusz wymyślił że jak masz na stanie zużytego PeCeTe
sprzed lat 10 to on jest wart tyle ile kosztował w cenie zakupu !!!
>+ proszę o podstawę prawną!
Dla KPiR - rozporządzenie o KPiR
Dla PK: nie wiem
Dla ryczałtu: nie wiem
Dla VAT: ustawa o VAT, o ile wiem nie ma oddzielnego rozporządzenia,
jest tylko "obowiązek opodatkowania" i miłoby było mieć do niego
"podstawę" :)
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, ZUS)