  • 1. Data: 2004-04-20 11:01:58
    Temat: VAT-R/UE, punkt B.4 - co to za cudo?
    Od: "Blumidoo" <s...@s...com>

    Witam,

    Usiłuję wypełnić VAT-R/UE i nie wiem, co poeta miał na myśli w punkcie
    B.4. - "podatnik podlegający obowiązkowi rejestracji jako podatkik VAT
    czynny będzie nabywał/nabywa (niepotrzebne skreślić) usługi, o których mowa
    w art.28 ust.3,4,6 i 7 ustawy. Biorę nową ustawę VAT i jakoś mi art.28
    zupełnie nie pasuje do tego, czego możnaby oczekiwać od związanego z punktem
    B.4 VAT-R/UE.

    Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić...?

    pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-04-20 11:52:13
    Temat: Re: VAT-R/UE, punkt B.4 - co to za cudo?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Blumidoo" <s...@s...com> napisał
    w wiadomości news:c62vv4$7n5$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > w art.28 ust.3,4,6 i 7 ustawy. Biorę nową ustawę VAT i jakoś mi art.28
    > zupełnie nie pasuje do tego, czego możnaby oczekiwać od związanego z

    O ile mnie pamięć nie myli chodzi o to, czy towar bedzie Ci dostarczać
    zagraniczna firma transportowa.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-04-21 09:24:59
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/20/2004 1:52 PM, BaLab wrote:
> [...]
    >
    > mowa

    > punktem

    > O ile mnie pamięć nie myli chodzi o to, czy towar bedzie Ci dostarczać

    Co ma zrobić podatnik, który np. dostaje towar przez Servisco, ale
    wysyłany jest z kraju wysyłki przez inną firmę z grupy Deutsche Post?
    (tzn. płaci dwóm firmom, albo za jedną częśc płaci dostawca, a odbiorca
    tylko zakrajową, albo jeszcze inaczej).
    Jak to będzie wyglądało po akcesji? Może całośc obsłuzy Servisco, albo
    całośc lokalny (ich) spedytor?
    Ja zaznaczyłem, że tak, ale na dobrą sprawe nie wiem, co będzie, więc
    trudno powiedzieć co zamierzam - pytania z tego druku są na poziomie
    np.: " czy zamierza firma partycypowac w lotach na księżyc", podobnie
    jak te, co dotyczą zwolnienia z tyt. zakupu złota inwestycyjnego czy
    rozliczania podatkowego z tyt. świadczenia usług taksówkowych - dlaczego
    niby każdy podatnik ma się na ten temat wypowiadać?

    Pzdr: Catbert