  • 1. Data: 2006-09-23 13:35:17
    Temat: VAT-8
    Od: "artur" <a...@p...fm>

    Jestem na ryczalcie, jednakze zarejestrowalem sie w US tak zeby miec "PL"
    tzn. zeby moc sprowadzac towary z Unii Europejskiej. Oprocz tego ze musze
    skladac comiesieczna deklaracje VAT-8 to nic wiecej nie wiem....nic w
    internecie na ten temat nie moge przeczytac.
    Prosze o szczegoly na powyzszy temat.
    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2006-09-23 14:05:33
    Temat: Re: VAT-8
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-09-2006 o 15:35:17 artur <a...@p...fm> napisał:

> [...]
    > skladac comiesieczna deklaracje VAT-8 to nic wiecej nie wiem....nic w
    > internecie na ten temat nie moge przeczytac.

    Słabo szukałeś chyba :)
    Poszukaj coś o deklaracjach Interstat.

  • 3. Data: 2006-09-23 17:10:51
    Od: "artur" <a...@p...fm>

    > Słabo szukałeś chyba :)
    > Poszukaj coś o deklaracjach Interstat.

    O deklaracjach interstat cos nieco znalazlem, ale tam jest tylko o VAT 7, ja
    natomiast szukam czegos o VAT 8.

  • 4. Data: 2006-09-23 17:53:08
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-09-2006 o 19:10:51 artur <a...@p...fm> napisał:

    > O deklaracjach interstat cos nieco znalazlem, ale tam jest tylko o VAT
    > 7, ja
    > natomiast szukam czegos o VAT 8.

    Wpisałem w google vat-8 i wskoczyło full?
    np http://www.money.pl/d/podatki/vat/vat_8.pdf

    W deklaracji jest podstawa prawna, otwierasz wiec ustawę i czytasz i
    szukasz itd.
    Czy dalej nie o to Ci chodzi?