  • 1. Data: 2003-06-17 22:29:54
    Temat: VAT-7 po terminie
    Od: "Kamiński" <a...@o...pl>

    mam taskie pytanie:
    zlozylem VAT po terminie, nie odliczylem sobie Vatu wszystkie te vatowe
    koszty wyzerowalem, zaplacilem ten caly VAt, czy powinienem zlozyc
    wyjasnienie lub zawiezc papiery i czy grozi mi kara lub kontrola skarbowa,
    nie wiem co zrobic??
    znajomi mnie nastraszyli jakas wielka kara, ja po prostu zapomnialem, juz
    samo zaplacenie calego vatu mnie ukaralo, prosze o jakas rade
    dziekuje z gory
    Kam.

    nic nie jest ważne, tylko niebo nade mną.....................

  • 2. Data: 2003-06-17 22:39:15
    Temat: Re: VAT-7 po terminie
    Od: "olgasw" <o...@w...pl>

    witam serdecznie
    jestem nowa i jak na razie nie chce sie udzielac, ale mi tez zdazylo sie
    miec kilkudniowe wszakze ale jednak opuznienie z wyslaniem deklaracji
    VAT...(Zaplacone w terminie).
    Jak na razie minelo kilka miesiecy i nic zlego (odpukac) mnie nie spotkalo
    Pozdrawiam
    Ola

  • 3. Data: 2003-06-18 00:04:10
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (00:29:54) napisano:
    K> mam taskie pytanie:
    K> zlozylem VAT po terminie, nie odliczylem sobie Vatu wszystkie te vatowe
    K> koszty wyzerowalem, zaplacilem ten caly VAt,

    Dekodujac na jezyk podatkowy:
    1. Zlozyles deklaracje VAT-7 po terminie.
    2. W deklaracji nie wykazales VAT naliczonego.
    3. Zaplaciles tak wyliczona nadwyzke naleznego nad naliczonym VAT -
    pewnie tez nie w terminie?

> [...]
    K> znajomi mnie nastraszyli jakas wielka kara, ja po prostu zapomnialem, juz
    K> samo zaplacenie calego vatu mnie ukaralo, prosze o jakas rade

    A nie mozesz tego sprobowac odkrecic - tzn. korekte, dzieki ktorej
    odzyskasz czesc VAT? W ogole skad Ci przyszlo do glowy, ze
    samoukaranie sie za duzym VAT-em jest dobre? :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 4. Data: 2003-06-18 08:02:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Krzysztof A. Ziembik napisał:

> [...]

    > odzyskasz czesc VAT? W ogole skad Ci przyszlo do glowy, ze
    > samoukaranie sie za duzym VAT-em jest dobre? :)

    No własnie. Od marca zeszłego roku niezłożenie deklaracji w terminie nie
    powoduje utraty prawa do odliczenia VAT w tym miesiącu.
    A fakt że go nie odliczyłeś nie niewielki wpływ na to czy dostaniesz
    mandat czy nie - nie mozna wnieśc o samoukarania kara nieprzewidzianą
    przez KKS :-)) Np. nie może zamienić mandatu na 10 batow :-)

    Z własnego doświadczenia i obserwacji - raczej nie dostaniesz mandatu,
    jeżeli to było jeden raz a nie nagminnie. Ale to jest "raczej". Jak
    trafisz na wrednego urzędnika to pech...

    Więc raczej spiesz się zrobic korektę deklaracji na taka jaka miałaby
    być gdybys złozył ja w terminie - masz do tego pełne prawo, tyle że
    teraz musisz pominąc na niej faktury których do dnia złożenia korekty
    nie zapłaciłeś.
    Zrobiłeś sobie dobrze, nie ma co...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-06-18 15:52:22
    Temat: OT: VAT-7 po terminie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Jun 2003, olgasw wrote:

    >+ witam serdecznie

    Wzajem !

    >+ jestem nowa i jak na razie nie chce sie udzielac,

    Hm... Podpadliśmy czymś ?? ;) (nie bić !!!)

    pozdrowienia, Gotfryd