  • 1. Data: 2006-09-21 07:46:37
    Temat: Uslugi parkingowe vs kasa fiskalna
    Od: w...@w...pl

    Witam,czy ktos mi moze podac stan prawny na dzis odnosnie
    obowiazku posiadania kasy fiskalnej przez firme prowadzaca parking?
    Parking bedzie przynosil w granicach 17-20tysiecy miesiecznie.

  • 2. Data: 2006-09-21 07:57:33
    Temat: Re: Uslugi parkingowe vs kasa fiskalna
    Od: "Dariusz Domagala" <b...@i...net.pl>

    Uzytkownik <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Witam,czy ktos mi moze podac stan prawny na dzis odnosnie
    > obowiazku posiadania kasy fiskalnej przez firme prowadzaca parking?
    > Parking bedzie przynosil w granicach 17-20tysiecy miesiecznie.

    Skoro parking bedzie przynosil 17-20kpln/m-c domniemam ze
    firma uruchomiona w tym roku. Jezeli tak to z momentem przekroczenia
    20kpln musisz miec kase.

    Darek

  • 3. Data: 2006-09-21 08:03:34
    Od: w...@w...pl

    Aha,czyli 20kpl miesięcznie ,limit?
    Dzięki.

  • 4. Data: 2006-09-21 08:29:52
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Aha,czyli 20kpl miesięcznie ,limit?
    Dzięki.

    Nie limit miesiecznie, tylko narastajaco.
    Od poczatku dzialalnosci jak przekroczysz 20kpln to
    od nastepnego dnia kasa.

    Darek

  • 5. Data: 2006-09-21 09:31:02
    Od: w...@w...pl

    > Nie limit miesiecznie, tylko narastajaco.
    > Od poczatku dzialalnosci jak przekroczysz 20kpln to
    > od nastepnego dnia kasa.

    Przepraszam ale nie bardzo rozumiem ,jak przekrocze w roku
    podatkowym?czy w którymś miesiącu?jest jakiś limit na miesiąc
    ,który zwalnia parking z posiadania kasy?Własnie gościu na parkingu
    mi powiedział ,że wzrosło do 28kpl ,czy to prawda?

  • 6. Data: 2006-09-21 09:46:35
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 11:31:02 <w...@w...pl> napisał:

> [...]
    > ,który zwalnia parking z posiadania kasy?Własnie gościu na parkingu
    > mi powiedział ,że wzrosło do 28kpl ,czy to prawda?

    Od poczatku działalności w danym roku lub od początku roku jak
    kontynuujesz działalność.

  • 7. Data: 2006-09-21 10:05:11
    Od: w...@w...pl

    > Od poczatku działalności w danym roku lub od początku roku jak
    > kontynuujesz działalność.

    hmmm,na własnie informacji US poinformowali mne ,że 20kpl jesli
    rozpoczynam i 40kpl jeśli kontynuuje dzialalnosc.

  • 8. Data: 2006-09-21 10:14:51
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 12:05:11 <w...@w...pl> napisał:

    > hmmm,na własnie informacji US poinformowali mne ,że 20kpl jesli
    > rozpoczynam i 40kpl jeśli kontynuuje dzialalnosc.

    Możliwe, nie mam kasy więc się nie interesowałem, tylko wyjasniłem to co

  • 9. Data: 2006-09-21 10:34:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > hmmm,na własnie informacji US poinformowali mne ,że 20kpl jesli
    > rozpoczynam i 40kpl jeśli kontynuuje dzialalnosc.

    Jak by nie liczyć wpadniesz w tę kasę
    już w drugim miesiącu działalności,
    więc zainstaluj teraz.

  • 10. Data: 2006-09-21 11:15:39
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > hmmm,na własnie informacji US poinformowali mne ,że 20kpl jesli
    > rozpoczynam i 40kpl jeśli kontynuuje dzialalnosc.

    I dobrze odpowiedzieli.
    Jezeli dzialalnosc zalozyles w 2006r. to liczac narastajaca kase
    musisz miec od nastepnego dnia po przekroczeniu 20kpln nara-
    stajaco od pocztatku dzialalnosci.
    Jezeli dzialalnosc masz od <2006r. do obowizuje Cie limit
    40kpln ale na zaintsalowanie kasy masz jeszcze 2 m-ce
    od konca miesiaca w ktorym nastapilo przekroczenie.

    Darek.