  • 1. Data: 2002-06-02 13:11:42
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Mam zamiar zawrzeć umowę zlecenia na 5 dni. Wynagrodzenie - 350 zł netto.
    Jakie koszty należy odjąć od kwoty brutto, aby wyliczyć netto ? W jakiej
    wysokości jest podatek i czy płaci się ZUS (w jakiej wysokości). Czy
    zleceniodawca musi odprowadzić składkę ZUS, gdy opłacam KRUS ?
    Z góry dziękuję

    Gabi

  • 2. Data: 2002-06-03 11:40:51
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Aseta <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:add5i3$gk9$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > wysokości jest podatek i czy płaci się ZUS (w jakiej wysokości). Czy
    > zleceniodawca musi odprowadzić składkę ZUS, gdy opłacam KRUS ?

    Czy ty jesteś zleceniodawcą czy zleceniobiorcą?

    WS

  • 3. Data: 2002-06-03 21:05:21
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Zleceniobiorcą