  • 1. Data: 2009-03-04 23:50:16
    Temat: Umowa o pracę + giełda
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witam,
    czy ktoś z Was mógłby poratować jakimś *sensownym* linkiem opisującym
    wypełnienie formularza PIT - osoba pracująca na um. o praca + dostała
    PIT z biura maklerskiego.

    To mój pierwszy rok na giełdzie więc potrzebuję rzeczowych wskazówek co,
    jak i gdzie należy odpisać, dopisać żeby było dobrze.

    Z góry dziękuję za linki.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 2. Data: 2009-03-05 00:05:56
    Temat: Re: Umowa o pracę + giełda
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    >
    > To mój pierwszy rok na giełdzie więc potrzebuję rzeczowych wskazówek co,
    > jak i gdzie należy odpisać, dopisać żeby było dobrze.

    nie ma sprawy

    http://www.google.com/search?hl=en&ei=ShevSfnsIozRnQ
    fuoMS8Bg&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=jak
    +rozliczyć+podatek+od+dochodów+giełdowych&spell=1

  • 3. Data: 2009-03-05 16:29:43
    Od: marek <m...@o...pl>

    witek pisze:

    > http://www.google.com/search?hl=en&ei=ShevSfnsIozRnQ
    fuoMS8Bg&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=jak
    +rozliczyć+podatek+od+dochodów+giełdowych&spell=1

    no właśnie, a pogrubionym tekstem jest napisane 'sensownym'!

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2009-03-05 17:19:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:

    fuoMS8Bg&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=jak
    +rozliczyć+podatek+od+dochodów+giełdowych&spell=1

    > no właśnie, a pogrubionym tekstem jest napisane 'sensownym'!

    sobie wybierz