  • 1. Data: 2004-05-31 18:31:28
    Temat: Umowa o dzielo - szczegoly
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam

    Przewertowalem archwium i chcialbym uszczegolowic dwie kwestie.

    Jezeli ja (DG) podpisuje z druga osoba (osoba fizyczna) umowe o dzielo z
    przeniesieniem praw autorskich to zobowiazany jestem do uiszczenia
    podatku (czyli pobrania zaliczki i jej pozniejszzego wplacenia do US)

    Tylko jak ta informacje przekazac do US. Swego czasu na PI-4 bylo
    magiczne pole 66 w ktorym wpisywalo sie wartosc pobarych zaliczek na
    podatek dochodowy z tytulu umow o dzielo i zlecenia natomiast w
    najnowszym formularzu PIT-4(15) takiego pola nie ma wiec jak przekazac
    taka informacje do US?

    Umowa bedzie trwala pare miesiecy i bedzie zaliczkowana. Czy
    najsensowniej bedzie jak dzielo bedzie podzielone na etapy i do kazdego
    etapu wykonawca dziela wystawi rachunek, ktory bedzie podstawa do
    wyplacenia gotowki ale takze podstawa do zaliczenia tej wyplaconej
    "zaliczki" jak KUP (i oczywiscie odprowadzenia pobranego podatku)

    Mroziu

  • 2. Data: 2004-06-01 06:51:43
    Temat: Re: Umowa o dzielo - szczegoly
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > podatek dochodowy z tytulu umow o dzielo i zlecenia natomiast w
    > najnowszym formularzu PIT-4(15) takiego pola nie ma wiec jak przekazac

    teraz pit 4 wypelniasz w pozycji 50 i pózniej odpowiednio 51 i 53.

    dokladnie tak.

    L.