  • 1. Data: 2003-02-19 16:30:08
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Masia" <m...@d...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mnie poinformować ile dostanę 'na rękę' przy zatrudnieniu na
    umowę zlecenie na wynagrodzenie brutto 4000 zł.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2003-02-19 16:37:14
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Masia" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Masia" napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś może mnie poinformować ile dostanę 'na rękę' przy zatrudnieniu na
    > umowę zlecenie na wynagrodzenie brutto 4000 zł.
    > Dziękuję

    I czy wtedy trzeba zapłacić ZUS?

  • 3. Data: 2003-02-19 16:41:53
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    > Czy ktoś może mnie poinformować ile dostanę 'na rękę' przy zatrudnieniu na
    > umowę zlecenie na wynagrodzenie brutto 4000 zł.
    > Dziękuję

    Jeśli wszystkie składki będą odprowadzane (tzn. nie jestes
    studentką-uczennicą poniżej 26 lat ani nigdzie nie pracujesz na etacie i nie
    prowadzisz DG), to wychodzi mi ok 2700

  • 4. Data: 2003-02-19 16:42:19
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    > Czy ktoś może mnie poinformować ile dostanę 'na rękę' przy zatrudnieniu na
    > umowę zlecenie na wynagrodzenie brutto 4000 zł.
    > Dziękuję

    A ZUSem - tzn. jego odprowadzaniem zajmie się płatnik (tj. zleceniodawca).

  • 5. Data: 2003-02-22 11:33:43
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: "mariola" <j...@w...pl>

    > Jeśli wszystkie składki będą odprowadzane (tzn. nie jestes
    > studentką-uczennicą poniżej 26 lat ani nigdzie nie pracujesz na etacie
    - napisal Sebastian.
    Czy mozesz mi cos przyblizyc na temat studentki ponizej 26 lat (studia
    dzienne) pracujacej na umowe o dzielo. Corka uwaza, ze z tego tytulu nalezy
    sie jej zwrot calego podatku. Nic takiego nie znalazlam, jedynie kwote wolna
    od podatku.
    mariola

  • 6. Data: 2003-02-22 11:37:30
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    nalezy
    > sie jej zwrot calego podatku. Nic takiego nie znalazlam, jedynie kwote

    Zalezy ile zarobila. Generalnie w przypadku umowy o dzielo bycie studentka,
    ani wiek ponizej 26 lat nic nie zmienia. I tak zadnych skladek sie nie
    placi. Tylko zaliczke na PIT w jego najczystszej - bezzdrowotnej - formie.

  • 7. Data: 2003-02-22 11:45:13
    Od: "mariola" <j...@w...pl>

    Dziekuje za blyskawiczna odpowiedz
    mariola