  • 11. Data: 2006-07-15 08:13:44
    Temat: Re: Ulgi dla muzyka
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-07-2006 o 00:37:56 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

    > [...]
    >
    > Oczywiście. Więc należy *równo* obniżyć podatki *wszystkim*.
    > Jak uważasz że podatek dochodowy powinien wynosić 9,5% to w zupełności
    > się zgadzam.

    Tak uważam :)

    > IMO - wykonawcy umów osobistych oraz uzyskujący dochody "z praw"
    > powinni płacić podatki tak jak wszyscy, mając takie same prawa jak
    > wszyscy - bo to że wg dzisiejszej ustawy nie ma prawa do zaliczania
    > w koszty wydatków na środki trwałe/amortyzację oczywiście JEST
    > niesprawiedliwe i tu w pełni zgoda.

    Tak naprawdę to potrzeba by mocno przewietrzyć przepisy o DG(z korzyścia
    dla wszytskich DGowców)
    i zrobić jakąś uproszczoną formę DG dla dziełowców i zleceniowców chcących
    coś odliczać.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-07-15 12:03:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 15 Jul 2006, t wrote:

    > Uczę się

    ...no ja też się uczę (jak widać z cytatu) metodą "rozpoznania walką" ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)