  • 11. Data: 2003-10-01 07:28:06
    Temat: Re: Ulga - odsetki od kredytu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik elena napisał:

    > Na stronie której adres podałam, Milasku. Pan Piotr Skwirowski określa kredyty od
    których odsetki są wyłączone z ulgi.

    Rozumiem że Pan Piotr Skwirkowski ma wieksza moc prawna niz ustawa?
    I jeżeli pan Piotr powie że takie a takie kredyty sa wyłączone to
    oznacza że wszystkie inne się kwalifikują?

    Czasem warto przeczytać najpierw ustawe a potem komentarze, bo wychodzą
    Ci potem takie dziwolągi jak widać...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-10-01 08:27:56
    Od: elena <e...@g...pl>

    > Rozumiem że Pan Piotr Skwirkowski ma wieksza moc prawna niz ustawa?> I jeżeli pan
    Piotr powie że takie a takie kredyty sa wyłączone to > oznacza że wszystkie inne
    się kwalifikują?

    Nie, podałam żródło na które sie powołałam i przedstawiłam swój sposó dojścia do
    takiego wniosku, a rozmowy którą prowadzę nie traktuję jako być albo nie być. Jeżeli
    ktoś pragnie czerpac wiedzę z ustawy to tam zagląda :-) A jaką ustawę masz na myśli.
    gdybyś była uprzejma oświecić mnie w tym temacie.

    > Czasem warto przeczytać najpierw ustawe a potem komentarze, bo wychodzą > Ci potem
    takie dziwolągi jak widać...

    Czasem warto ale nie zawsze :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 13. Data: 2003-10-01 08:54:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik elena napisał:

> [...]
    > jako być albo nie być. Jeżeli ktoś pragnie czerpac wiedzę z ustawy to
    > tam zagląda :-) A jaką ustawę masz na myśli. gdybyś była uprzejma

    Pan Piotr nie jest wykładnią prawa podatkowego, i powoływanie sie na
    czyjś komentarz bez znajomości tekstów źródłowych, ba, bez nikłej choćby
    ciekawości do czego sie właściwie ten komentarz odnosi, świadczy co
    najmniej o ignorancji.
    Pomijam że jedynym Twoim argumentem za "wnioskiem" jest Pan Piotr.
    To troche mało.

    Oczywiście mam na mysli ustawe o podatyku dochodowym od osób fizycznych,
    co wydawało mi sie wiadome dla każdego kto chce udzielac porad w tym
    temacie. Odpowiedni fragment ustawy juz wczesniej przytaczałam.

    Jak dotąd ustawy są wymienione w konstytucji jako źródła prawa, Pan
    Piotra, jaki madry by nie był, tam nie zauwarzyłam.

    Pomijam fakt że jeżeli urzędnicy skarbowi czytaja ustawy a Ty nie to
    marnie mozesz wyjśc na tym interesie.

    > Czasem warto ale nie zawsze :-)

    Ciekawe kiedy nie warto?

    No tak.
    Litera docet, litera nocet i ty tak asekuracyjnie?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-10-01 09:59:47
    Temat: Re: Re: Ulga - odsetki od kredytu
    Od: elena <e...@g...pl>

    Cytowałs zapewne art.26b pkt.2
    Jednak w ustawie znajduje się również wiedza nt podany przez autora wspomnianego
    przeze mnie artykułu, czyli wyłączenie kredytów od których odsetki nie są
    odliczeniem. Prawda znajduje się gdzieś pomiędzy.
    Daruj sobie te uszczypliwe uwagi, jeżeli oczywiście potrafisz. Nie robią na mnie
    wrażenia :-)
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 15. Data: 2003-10-01 11:16:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik elena napisał:

> [...]
    przeze mnie artykułu, czyli wyłączenie kredytów od których odsetki nie są
    odliczeniem. Prawda znajduje się gdzieś pomiędzy.

    Może wreszcie pokażesz mi jakikolwiek przepis który wyłacza określone
    kredyty?

    Jednoznacznie wypowiedziałas sie tylko, że skoro takie to a takie
    kredyty sa wyłaczone to pewnie inne są dopuszczalne. A jest dokładnie
    odwrotnie. Wprowadzasz w błąd pytającego, który oczekuje minimum
    kompetencji od kogos kto udziela rad.

    > Daruj sobie te uszczypliwe uwagi, jeżeli oczywiście potrafisz. Nie robią na mnie
    wrażenia :-)

    Daruj sobie daleko idace wnioski wyciągane ze szczątkowych komentarzy
    Pana Piotr to może potraktuję Cie jak dużą dziewczynkę. :-]
    Tupanie nóżka "bo tak napisali w jednym artykule" nie robi na mnie wrażenia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl