  • 11. Data: 2005-08-06 14:41:50
    Temat: Re: Ulga na internet z innego kraju
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Staszewski wrote:
    > A ja bym już teraz zapytał o to US na piśmie za 5 zł i w przypadku
    > negatywnej interpretacji szedł na udry. Jak dla mnie sytuacja jest
    > analogiczna do akcyzowej przy samochodach używanych - nie można karać
    > tylko dlatego, że ktoś ma miejsce zamieszkania w UE poza Polską. Jeśli
    > dokument spełnia wymogi francuskiej ustawy o TVA to bym się bił do
    > upadłego.

    Bardziej bym już stawiał na to, że faktura jest wystawiona przez państwo
    UE i jako taka powinna być honorowana w Polsce.
    Co najwyżej wywalczyć zmianę zapisów z ...spełniające wymogi polskiego
    vat, na ...spełniające wymogi europejskiego vat.

  • 12. Data: 2005-08-08 18:54:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Aug 2005, Miki wrote:

    > Mam, tylko że francuski :-)

    ...to nie jest VAT :)
    Bo prawdę mówiąc VATu nie wolno odliczać - odliczać wolno PTU
    wykazane na f-rze...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-08-08 18:54:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Aug 2005, Miki wrote:

    > Minimalny VAT jakie kraje UE mogą wprowadzić to AFAIR 15%.

    Prawda.
    Irlandia jak przystępowała to wywalczyła sobie okres przejściowy
    na 7% VAT (stawkę PODSTAWOWĄ, nie obniżoną !). "No comment".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2005-08-08 20:06:55
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Prawda.
    > Irlandia jak przystępowała to wywalczyła sobie okres przejściowy
    > na 7% VAT (stawkę PODSTAWOWĄ, nie obniżoną !). "No comment".

    Czyli co - da sie? da sie! tylko u nas sie nie da!

    Niech jzu obloza podatkami wszystko, podkreca srube, to za 3 lata
    bedziemy łąki hashem obsiewać bo nic innego sie nie będzie opłacało...

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5