  • 1. Data: 2002-02-01 10:24:31
    Temat: Ulga budowlana - udokumentowanie wydatkow
    Od: "andrus" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    W tym roku nabylem mieszkanie wlasnosciowe w spoldzielni
    Chcac skorzystac z 'duzej ulgi budowlanej' w jaki sposob mam
    udokumentowac wydatki ?
    Czesc wkladu wplacilem gotowka w dwoch ratach.
    Druga czesc pochodzila z kredytu, ktorą bank
    przelal na konto spoldzielni.
    Na razie mam bankowe dowody wplaty czesci wplaconej gotowka.
    Czy do ulgi moge tez dodac wydatki poniesione na wysposazenie mieszkania
    (panale, farby, kafelki) ?

    Andrus

  • 2. Data: 2002-02-01 13:26:16
    Temat: Re: Ulga budowlana - udokumentowanie wydatkow
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "andrus" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Na razie mam bankowe dowody wplaty czesci wplaconej gotowka.
    > Czy do ulgi moge tez dodac wydatki poniesione na wysposazenie mieszkania

    Dokumentem o ktory Pan pyta jest FAKTURA VAT.

  • 3. Data: 2002-02-01 13:44:49
    Od: "andrus" <a...@p...onet.pl>

    > Dokumentem o ktory Pan pyta jest FAKTURA VAT.

    Za portalem interia.pl
    http://podatki.interia.pl/ulgi2/budowlana
    Sposób dokumentowania:

    a.. faktura wystawiona wyłącznie przez podatnika podatku od towarów i
    usług, nie korzystającego ze zwolnienia od tego podatku lub dowód odprawy
    celnej - z wyłączeniem wydatków na wkład budowlany lub mieszkaniowy

    b.. dowód wpłaty - w zakresie wydatków na wkład budowlany lub mieszkaniowy

    czyli w moim przypadku powinny wystarczyc dowody wplaty

  • 4. Data: 2002-02-02 13:22:03
    Od: "Benek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > udokumentowac wydatki ?
    > Czesc wkladu wplacilem gotowka w dwoch ratach.
    > Druga czesc pochodzila z kredytu, ktorą bank

    Spoldzielnia powinna wystawic zaswiadczenie o wplatach dokonanych w 2001
    roku na wklad budowlany.
    I wlasnie to oprocz potwierdzen wplaty bylo potrzebne do mojego US...

    Benek