  • 1. Data: 2002-11-28 07:26:37
    Temat: Ulga budowlana a remontowa
    Od: "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl>

    Cay moge jednoczesnie odliczac ulge budowlana z tytulu
    budowy nowego domu i ulge remontowe z tytulu
    remontowania juz posiadanego mieszkania?
    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-28 07:36:08
    Temat: Re: Ulga budowlana a remontowa
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Sawrycki napisał:
    > Cay moge jednoczesnie odliczac ulge budowlana z tytulu
    > budowy nowego domu i ulge remontowe z tytulu
    > remontowania juz posiadanego mieszkania?
    Tak. O ile to nie jest budowa i remont tego samego obiektu :-))
    (piętro jeszcze w budowie a parter juz do remontu :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-11-28 08:00:09
    Od: "Piotr Sawrycki" <p...@a...torun.pl>

    > Tak. O ile to nie jest budowa i remont tego samego obiektu :-))
    > (piętro jeszcze w budowie a parter juz do remontu :-))
    >
    > Maddy

    Dzięki za błyskawiczną odpowiedź.
    Nie, to normalna sytuacja - mam mieszkanie a buduję dom.
    Pytałem, bo stwarza się możliwość podwyższenia sobie
    ulgi budowlanej o ulgę remontową. Rachunki i tak muszę brać
    na adres mieszkania - dom jeszcze w budowie. Czyżby
    podatkożerca czegoś nie dopatrzył, czy tylko wykazał
    swą łaskawość?

    Piotr