  • 1. Data: 2002-04-17 13:13:20
    Temat: Ulga budowlana :(
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Czy można sobie odliczyć wydatki na usługi geodezyjno-kartograficzne,
    projekt zagospodarowania działki, projekt budynku. Wydatki te zostały
    poniesione w 2001 r., a pozwolenie na budowę domu zostało wydane w 2002 r.

  • 2. Data: 2002-04-17 13:17:52
    Temat: Re: Ulga budowlana :(
    Od: "SlawekM" <s...@p...onet.pl>

    > Czy można sobie odliczyć wydatki na usługi geodezyjno-kartograficzne,
    > projekt zagospodarowania działki, projekt budynku. Wydatki te zostały
    > poniesione w 2001 r., a pozwolenie na budowę domu zostało wydane w 2002 r.

    Temat - rzeka.
    Interpretacja zalezy od twojego US. Mozna zaryzykowac, bo byly to wydatki na
    budowe domu ...
    Slawek

  • 3. Data: 2002-04-18 14:06:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "SlawekM" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    "Moja Pani" w US odrzekla, ze TAK POD WARUNKIEM "mania" faktury VAT
    na powyzsze o ile byly to wydatki poniesione na budowe TEGO WLASNIE domu,
    na ktory dostalem pozwolenie...

    Boguslaw