  • 1. Data: 2010-06-14 17:30:43
    Temat: US - akcja "allegro"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ktoś się spotkał z echami:

    http://www.proline.pl/?n=skarbowka-kontroluje-sprzed
    awcow-allegro&grupa=news

    ... w praktyce?
    Sam nie sprzedaję jakby co :), intryguje mnie np. czy i w jakim zakresie
    US korzysta z archiwów. Kilka razy wyrażałem na grupie pogląd, że
    bazowanie na fakcie iż *dziś* USy umiarkowanie korzystają w wymiany
    międzynarodowej (danych) bądź śledzenia sprzedaży internetowej,
    może odbijać się czkawką za jakiś czas.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2010-06-14 18:02:43
    Temat: Re: US - akcja "allegro"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > bazowanie na fakcie iż *dziś* USy umiarkowanie korzystają w wymiany
    > międzynarodowej (danych) bądź śledzenia sprzedaży internetowej,

    oj korzystają z wymiany miedzynarodowej.
    Juz sie trzeci raz powołują na informacje podatkowe uzyskane za granicą.
    Znowu się kolejne pismo szykuje, żeby się odp...li łaskawie bo ... nie
    podlega.

  • 3. Data: 2010-06-14 18:26:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hv5qre$arc$13@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Juz sie trzeci raz powołują na informacje podatkowe uzyskane za granicą.
    > Znowu się kolejne pismo szykuje, żeby się odp...li łaskawie bo ... nie

    Przybliżysz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-06-14 18:44:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Przybliżysz?

    aha,
    różnego rodzaje stypendia są zwolnione z podatku. Również te zagraniczne.
    Co urzedom w Niemczech, UK, USA zupełnie nie przeszkadz przesłać tej
    informacji do polskiego US, a polskie US rok do roku uskutecznia próby
    dorwania mnie za niewykazanie na PIT dochodów uzyskanych za granicą.