  • 1. Data: 2004-04-24 11:47:51
    Temat: UE: zakaz importu z Tajlandii, Korei, Tajwanu...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Czy mi się źle wydaje, czy w świetle:
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31560,1993713.ht
    ml
    ...pożegnać się możemy nie tylko z chińskimi koszulkami
    ale również płytami głównymi PC od SHUTTLE do ASUSA ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 2. Data: 2004-04-24 14:21:38
    Temat: Re: UE: zakaz importu z Tajlandii, Korei, Tajwanu...
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > ...pożegnać się możemy nie tylko z chińskimi koszulkami
    > ale również płytami głównymi PC od SHUTTLE do ASUSA ??

    Tam jest napisane niektórych towarów, a nie wszystkich.
    Przy czym nie chciało mi się szukać, które to są niektóre.

  • 3. Data: 2004-04-24 15:19:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, April 24, 2004, 1:47:51 PM, you wrote:

> [...]
    > ...pożegnać się możemy nie tylko z chińskimi koszulkami
    > ale również płytami głównymi PC od SHUTTLE do ASUSA ??

    Mam wrażenie, że te firmy od lat sprzedają poprzez pośredników z
    krajów 'neutralnych'.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl