  • 1. Data: 2004-11-16 22:09:02
    Temat: Szukamy Odp
    Od: "Szukamy odpowiedzi" <i...@p...onet.pl>

    Sprawa wygląda tak :

    jesteśmy Stowarzyszeniem pomagamy dzieciom 2lata temu zrobilismy pewnej firmie
    zlecenie na wykonanie pudełek firma podpisała z nami Umowę
    ale okazało się ze nie dysponujemy odpowiednim towarem jaki jest karton i
    powiadomiliśmy otym nie firmę z którą podpisalismy Umowę lecz kontrachęta który
    zgodził sie na inny karton.
    Ale firma którą podpisaliśmy Umowę sama kupiła karton bez naszej zgody i zgody
    kontrachętna i obciazyła nas finasowo i za 1 pracę dostaliśmy zamias 46500zł
    dostalismy 6500zł
    Po tem przestalismy z Firma współpracowac ale firma teraz domaga sie od nas
    odszkodowania za zerwanie umowy
    co zrobić ?????
    czy warto ta sprawę odać do rospatrzenia Sądowi
    co moze z tego wyniknąć

  • 2. Data: 2004-11-16 22:18:58
    Temat: Re: Szukamy Odp
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szukamy,

    Tuesday, November 16, 2004, 11:09:02 PM, you wrote:

    Bardzo rzadko to robię, ale strasznie mnie oczy i zęby rozbolały:

    > kontrachęta

    Kontrahenta

    [...]

    > rospatrzenia

    Rozpatrzenia

    [...]

    Ja bym poprosił jeszcze raz to samo. Ale tym razem po polsku, z
    użyciem interpunkcji i bardziej spójnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-11-18 10:39:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > powiadomiliśmy otym nie firmę z którą podpisalismy Umowę lecz
    kontrachęta
    ~~~~~~~~

    > Po tem przestalismy z Firma współpracowac ale firma teraz domaga sie od
    nas
    ~~~~~~~~

    > odszkodowania za zerwanie umowy
    > co zrobić ?????