  • 11. Data: 2006-04-17 21:37:49
    Temat: Re: Szpiegowska sprawa
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Pytam, bo szpiegow sie eliminuje , i nie mam na mysli tylko szpiegow na
    rzecz innego panstwa. +.
    A jak zarabia 1000zl ....i mu za malo to co?
    A jak zarabia 10000zl .....i mu za malo to co?

    kazdy ma inne potrzeby.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 12. Data: 2006-04-18 05:05:51
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "musta" <musta(usun)fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam w pracy kolege ktory strasznie marudzi jak to mu zle placa i nie
    starcza
    > mu do pierwszego. Osobiscie wydaje mi sie ze sciemnia i robi do okola
    siebie
    > PR ofiary.
    >
    > Ostatnio opowiedzial ze nie ma zadnych odliczen i ze zaplacil okolo
    800zl
    > fiskusowi. Pracuje na uowe o prace i skladki sa pobierane przez firme
    > zgodnie z progami w danych miesiacach.
    >
    > Czy dalo by sie oszecowac ile jeczacy kolega zarabia :-)

    A może Ty zarabiasz za mało i chcesz kosztem kolegi dostawać więcej (tzn.
    nie robić się ofiarą a ugrać coś dla siebie).

    Trochę odwagi i zapytać kolegę.

  • 13. Data: 2006-04-18 06:08:18
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Czy jezeli zaklad nalicza automatycznie progi to na koncowym rocznym
    > PITcie nie powinno byc zadnej doplaty?

    Niewielka, rzędu różnicy w podatku za miesiąc w którym przekroczono próg.
    Nie wierzę że to 800 zł.