  • 1. Data: 2005-06-23 08:19:52
    Temat: Szkolenie a umowa zlecenie
    Od: "Łukasz" <c...@w...o2.pl>

    Witam!

    Zastanawia mnie taki oto przypadek:
    Jestem zatrudniony na umowę zlecenie na czas określony
    - do końca bieżącego roku.
    Chcę podjąć studia zaoczne, które sa płatne.
    Czy mój pracodawca może odliczyć od podatku koszt moich studiów?
    Jeśli tak to na jakich zasadach, albo gdzie mogę szukać dokładnych
    informacji?
    Z góry szczerze dziękuję za rady.

    Łukasz
    gg 6286676

  • 2. Data: 2005-06-23 08:29:38
    Temat: Re: Szkolenie a umowa zlecenie
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 23 cze o godzinie 10:19, na pl.soc.prawo.podatki, Łukasz napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Zastanawia mnie taki oto przypadek:
    > Jestem zatrudniony na umowę zlecenie na czas określony - do końca bieżącego roku.

    Gwoli ścisłości - nie jesteś *zatrudniony* - otrzymałeś po prostu zlecenie.

    > Chcę podjąć studia zaoczne, które sa płatne.
    > Czy mój pracodawca może odliczyć od podatku koszt moich studiów?

    Ty nie masz *pracodawcy*.

    --
    Herbi
    23-06-2005 10:29:36

  • 3. Data: 2005-06-23 14:01:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Łukasz wrote:
> [...]
    > Czy mój pracodawca może odliczyć od podatku koszt moich studiów?
    > Jeśli tak to na jakich zasadach, albo gdzie mogę szukać dokładnych

    nie może, bo nie jesteś jego pracownikiem.

  • 4. Data: 2005-06-23 15:12:24
    Od: "Aska" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <c...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mój pracodawca może odliczyć od podatku koszt moich studiów?
    > Jeśli tak to na jakich zasadach, albo gdzie mogę szukać dokładnych

    Witam
    > Twój zleceniodawca a nie pracodawca
    > Ty zaś nie jesteś pracownikiem tylko zleceniobiorcą
    > umowy zlecenia mają dużo kruczków, ale w tym wypadku one Ciebie nie
    > dotyczą
    pozdrawiam
    Mika