  • 1. Data: 2002-07-12 10:19:55
    Temat: Symfonia do biura rachu. - czy sie nadaje? - OPINIE
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    jak wyżej

    chodzi mi o mala ksiegowosc,
    moze ktos ma doswiadczenia, jak sie sprawuje, czy sam ten modul wystarczy?
    dzieki za wszelkie opinie

    pozdr

    zygfryd

  • 2. Data: 2002-07-12 10:58:26
    Temat: Re: Symfonia do biura rachu. - czy sie nadaje? - OPINIE
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik buba napisał:
    > jak wyżej
    >
    > chodzi mi o mala ksiegowosc, moze ktos ma doswiadczenia, jak sie
    > sprawuje, czy sam ten modul wystarczy? dzieki za wszelkie opinie
    Mam 3-miesięczne doświadczenie z małą księgowością w wersji PRO.
    Nie z własnej woli musze na niej pracować.
    Śliczna, kolorowa, pomponiki i kokardi, fajerwerki i
    wodotryski, ale intuicyjność żadna, niekórych funkcji nie da sie
    obsłużyc bez myszy, generalnie - wprowadzanie dokumentów trwa co
    najmniej 2 razy dłużej niż w programie (równiez windowsowym) którego
    używam na co dzien (nie bede kryptoreklamować, bo na mnie nakrzyczą)

    NP. taki wist - otwiera sie okienko wprowadzania dokumentów do KPiR,
    domyślnie ma ustawione "przychód" i "VAT" ale kursor w momencie
    otwarcia okna jest juz parę pół dalej. Trzeba sie cofać alt-tabem albo
    klikać (czyli oderwac ręke od klawiatury), żeby zmienic na koszt lub
    wyłaczyc VAT czy tez jedno i drugie.
    W oknie wpisywania dokumentów do rejstru VAT jest domyslnie
    zaznaczone, żeby od razu księgowac w KPiR. Przeciez jeżeli otwieram
    dokumet z poziomu rejestru, to raczej jest to dokument który nie
    wchodzi do KPiR (np EPP, Środki trwałe do amortyzacji).
    Nie ma możliwości rejestrowania VAT z poziomu ewidencji przebiegu
    pojazdu ani EŚT, co powoduje koniecznośc dwukrotnego rejestrowania
    tego samego dokumentu.
    Nie lubie, nie podba mi sie, skróty klawiszowe definiował marsjanin.
    Architekturę tworzył ktos kto nigdy nie używa klawiatury numerycznej
    albo ma do zaksięgowania 2 dokumenty z miesiącu i może się bawić w
    klikanie myszką.

    Rozwiązaniem byloby nauczenie sie obsługi myszy lewa ręka, ale dla
    tego jednego programu nie warto.

    Nie polecam. Broń boże dla biura rachunkowego - zaklikasz sie na
    smierć. Wytzucone pieniądze.
    W ogóle nie rozumiem jak można było wpaść na pomysł klikanego programu
    księgowego.

    Po godzinie pracy z nim tesknie to dobrego starego dosa.

    A te programy to podobno jakies nagrody dostają... ciekawe kto je
    przyznaje...

    Maddy

    ps. na priva moge Ci cos polecić...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-07-12 19:36:54
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    >ps. na priva moge Ci cos polecić...

    poprosze ;-))), wyslalem @ ale chiba nie dotarl, a moze jestem zbyt
    niecierpliwy???!!

    pozdr

    buba

  • 4. Data: 2002-07-15 08:41:23
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > najmniej 2 razy dłużej niż w programie (równiez windowsowym) którego
    > używam na co dzien (nie bede kryptoreklamować, bo na mnie nakrzyczą)

    No nie mogę się powstrzymać aby nie wrzasnąć: BEZ PRZESADY! Uważam, że na ty
    m forum nie tylko można, ale NALEŻY przedstawiać swoje preferencje. W końcu
    to nie komercyjna telewizornia tylko wolne forum użytkowników.