  • 1. Data: 2002-03-08 20:38:54
    Temat: Symfonia - Pomoc techniczna
    Od: "symfhelp" <s...@k...pl>

    Jesteś użytkownikiem oprogramowania Symfonia firmy Matrix.pl SA
    Masz jakiś problem? {Coś nie działa, nie wiesz jak Coś zrobić}

    Wejdź na stronę http://strony.wp.pl/wp/symfhelp/

    Zadaj pytanie - a jutro znajdziesz tu odpowiedź.
    - Finanse i Księgowość (3)
    - Analizy Finansowe (0)
    - Mała Księgowość Pro (0)
    - Handel (0)
    - Środki trwałe (0)
    - Faktura (0)
    - Faktura Pro (0)
    - Płace (0)
    - Kadry i Płace (1)

    Uwaga: Ta strona nie jest stroną firmy Matrix.pl SA ani nie jest z nią
    związana

  • 2. Data: 2002-03-09 11:40:52
    Temat: Re: Symfonia - Pomoc techniczna
    Od: "Andrev" <m...@g...pl>

    > Jesteś użytkownikiem oprogramowania Symfonia firmy Matrix.pl SA
    > Masz jakiś problem? {Coś nie działa, nie wiesz jak Coś zrobić}
    >
    > Wejdź na stronę http://strony.wp.pl/wp/symfhelp/

    Podoba mi sie ten pomysl mam nadzieje ze strona sie rozkreci (zanim stracisz
    zapal do jej prowadzenia) i kiedys znajde tam odpowiedzi na interesujace
    mnie pytania np. jak w FK przeniesc do kumenty juz zaksiegowane do bufora
    (wiem ze to niezgodne ble ble, ale tez wiem ze sie da tylko nie wiem jak :))

    Andrzej
    UIN 37349978 GG 2144