  • 1. Data: 2006-02-15 14:15:42
    Temat: Stypendium 2005/06 a PIT
    Od: "Arek" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dostaję w tym roku akademickim stypendium naukowe. Pierwszą wpłatę za 3
    miesiące (paźdz., list., grudz.) otrzymałem w grudniu 2005. Nie wiem czy
    muszę to uwzględnić w PIT'ie za 2005 rok. Jeśli tak, to tylko za te 3 m-ce?

    Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi
    Arek

  • 2. Data: 2006-02-15 16:02:34
    Temat: Re: Stypendium 2005/06 a PIT
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    > muszę to uwzględnić w PIT'ie za 2005 rok. Jeśli tak, to tylko za te 3 m-ce?

    Nie musisz. Stypendia na uniwerku są zwolnione z podatku.