  • 1. Data: 2003-04-14 11:00:04
    Temat: Strata z 2002 podatek do prawnych ?
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Rok 2002 zakończył się stratą, przez ile lat mogę odliczać tę stratę i jak
    to wogóle jest ?

    Osoba Prawna która zaczyna płacić podatek i chce tylko mało.

  • 2. Data: 2003-04-14 17:40:13
    Temat: Re: Strata z 2002 podatek do prawnych ?
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Dorota Born" <d...@l...pl> wrote in message
    ..
    > Rok 2002 zakończył się stratą, przez ile lat mogę odliczać tę stratę i jak
    > to wogóle jest ?
    >
    > Osoba Prawna która zaczyna płacić podatek i chce tylko mało.

    art. 7 ust. 5 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (całą ustawę
    proponuję przeczytać i nie tylko zresztą tę) mówi, że
    O wysokość straty [...] poniesionej w roku podatkowym, można obniżyć dochód
    w najbliższych kolejno po sobie następujących pięciu latach podatkowych, z
    tym że wysokość obniżenia w którymkolwiek z tych lat nie może przekroczyć
    50% kwoty tej straty

    Magda