  • 1. Data: 2004-12-20 20:56:12
    Temat: Stowarzyszenie
    Od: "Anka" <a...@v...pl>

    Witam
    Potrzebuje informacji na temat uproszczonej księgowosci dotyczacej
    stowarzyszen (Uczniowski Klub Sportowy). Gdzie moge znalezc w sieci
    informacje na ten temat?? W szczegolnosci interesuje mnie jak powinien
    wygladac plan kont, na jakie konto ksieguje sie przychody wplacane przez
    czlonkow, itp.
    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2004-12-21 07:44:46
    Temat: Re: Stowarzyszenie
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje na ten temat?? W szczegolnosci interesuje mnie jak powinien
    > wygladac plan kont, na jakie konto ksieguje sie przychody wplacane przez

    polecam www.ngo.pl - tam jest chyba wszystko co istotne

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński