  • 21. Data: 2011-11-09 08:18:21
    Temat: Re: Sprzęt od kontrachenta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Nov 2011, Wojtek wrote:

    > Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > Doczytawszy o amortyzacji... /me poszedł robić /headbanging/
    > i to nie w koncertowej konotacji...

    Nie dramatyzuj.
    Przy jednorazowej po prostu zakup wpisuje się do EST, przepisuje
    wartość (w EST) do wysokości raty i numerek pozycji EST wpisuje
    do KPiR. Tyle.
    Cały pic w tym że taki wpis nie może wot tak sobie "zniknąć".

    > No niestety chyba nie mam takowej możliwości...

    ...nie jesteś "mały"?
    Bo sądząc z poprzedniego komentarza limitu 50 kEU nie wykorzystałeś :>

    pzdr, Gotfryd