  • 41. Data: 2006-02-05 19:58:35
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot -decyzja. Co teraz?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "złodziej podatków" wrote:

    > Dostaną, dostaną. Sam im w ząbkach zaniesiesz żeby tylko dali Ci spokój jak Cię
    > postraszą odsiadką w przeliczeniu 15 zeta za dzień odsiadki..

    Heh, miesiac schylania sie po mydlo ;)

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 42. Data: 2006-02-05 20:06:08
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    tak sie zaczalem bac ze chyba jutro im zaniose PLN'y w zabkach <boje sie>

  • 43. Data: 2006-02-05 20:23:01
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    chcialem Ci podziekowac za Twojego posta
    jako jedyny napisales cos sensownego
    jeszcze raz dzieki za podpowiedz
    serdecznie pozdrawiam

  • 44. Data: 2006-02-05 21:54:43
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    > A ja bardziej potepiam bezgraniczna glupote Miska, ktory sam sie
    > koncertowo
    > wkopal przed USem pokazujac faktury za telefony :) - jak to kupowal po
    > kolei
    > zeby sprzedac. Gdyby nie byl idiota, to by powiedzial, ze prowadzil
    > zapiski
    > i ze na drugi dzien przyniesie :)

    az czekalem az ktos w tak ladny sposob to ujmie jak to powyzej zostalo ujete
    i wszystko w tym temacie ;)

  • 45. Data: 2006-02-06 03:00:35
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > Heh, miesiac schylania sie po mydlo ;)

    W płynie ;)

    --
    morghul

  • 46. Data: 2006-02-06 03:00:57
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Coś czuje, że misiek przekombinuje ;)

    --
    morghul

  • 47. Data: 2006-02-06 09:27:35
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A tak swoją drogą to dziwi mnie bardzo fakt, że tylu rodaków nie ma
    świadomości, że za dochodem idzie następstwo w postaci konieczności
    zapłacenia podatków. Nie uczą tego w szkole? Pora się obudzić i przejrzeć na
    oczy. Chyba, że znajdziesz jakiś kraj, gdzie jest pełna kasa państwowa i
    nikt nie będzie chciał, abyś ją napełniał swoimi podatkami? Coś mi jednak
    mówi, że takiego miejsca nie ma.
    Nie wierzę, że można jeszcze być takim naiwnym. Raczej chce się być sprytnym
    i potem są takie kwiatki.

    Pozdr. Graszka.

  • 48. Data: 2006-02-06 10:54:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Graszka wrote:
    > kasa państwowa i nikt nie będzie chciał, abyś ją napełniał swoimi
    > podatkami? Coś mi jednak mówi, że takiego miejsca nie ma.

    Jest kilka. Najbliżej w Dubaju.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 49. Data: 2006-02-06 11:51:46
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    > Przez takich palantów jak ty w Polsce jest jak jest. Powinni takich
    > oszustów tępić, a ciebie ścigać i ścigać.
    > Ktoś się męczy, płaci podatki, a taki mu będzie niemal dumping stosował.

    Ehhh, przeciez ja juz zaplacilem ten VAT przy zakupie tych telefonow.
    To ile razy mam go placic?
    VAT'u dwa razy za to samo nie bede placil.

    Chetnie uiszcze podatek, ale dochodowy.

  • 50. Data: 2006-02-06 12:04:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...mm> napisal(a):

    > Ehhh, przeciez ja juz zaplacilem ten VAT przy zakupie tych telefonow.
    > To ile razy mam go placic?
    > VAT'u dwa razy za to samo nie bede placil.

    To raczej należy traktować swoistą karę za brak zgłoszenia działalności
    gospodarczej. Zrozum - jako dzieciak działasz sobie partyzancko, tyle że
    niezgodnie z prawem. Inni ludzie żyją z biznesu. Płacą ZUS, podatki.
    Jesteś dla nich najbardziej nieuczciwą konkurencją, jaką można sobie
    wyobrazić. Dążenie do płacenia jak najniższych podatków jest w biznesie
    niejako naturalne, ale nie można tego robić tak po chamsku - po prostu
    nie rejestrując się i nic nie płacąc. Przez takich jak Ty, inni, którzy
    mają nieco poważniejsze cele w życiu niż zdilowanie kilku fonów żeby
    mieć na disko i nie mogą sobie pozwolić na taką partyzantkę, nie mogą
    normalnie zarabiać. Zarejestruj się, miej te same rozterki i problemy
    co oni - wtedy to będzie uczciwa konkurencja.
    --
    Samotnik