  • 1. Data: 2005-07-03 17:55:28
    Temat: Sprzedaż jednoosobowej DG
    Od: "Robert " <r...@W...gazeta.pl>

    Witam, jakie będą koszty sprzedaży firmy, która ma klientów i markę /nazwę/
    od kilku lat ? Czy można ją sprzedać bez środków trwałych ? Mam 2 maszyny,
    które uzywałem do działalności ale nigdy nie były amortyzowane, i nie
    chciałbym ich sprzedawać. Czy można jakoś "wycenić" taką sprzedaż ? Firma
    jest na VAT, wiem, ze będzie trzeba zrobić remanent.

  • 2. Data: 2005-07-03 18:01:05
    Temat: Re: Sprzedaż jednoosobowej DG
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <da98qg$ctg$1@inews.gazeta.pl>, Robert wrote:
> [...]
    > chciałbym ich sprzedawać. Czy można jakoś "wycenić" taką sprzedaż ? Firma
    > jest na VAT, wiem, ze będzie trzeba zrobić remanent.

    Takiej firmy nie da się sprzedać. Można sprzedać jej majątek, prawa do
    nazwy, marki itd.
    --
    Samotnik