  • 1. Data: 2005-11-13 20:35:41
    Temat: Sprzedaż amortyzowanego samochodu
    Od: "zenek" <zenek376@.....WP.PL>

    Przepraszam ale nie mogę się połapać . Prowadzę DG i KPiR .Nie rozliczam
    VAT. Zamortyzowałem samochód wart 24 000 w 50 % i go sprzedałem za 18000.
    Ile wynosi mój dochód , od którego muszę zapłacić podatek dochodowy ??
    Pozdrawiam
    Zenek

  • 2. Data: 2005-11-13 20:58:48
    Temat: Re: Sprzedaż amortyzowanego samochodu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik zenek <zenek376@.....WP.PL>
    w wiadomości <news:dl883i$rp$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Przepraszam ale nie mogę się połapać . Prowadzę DG i KPiR .Nie rozliczam
    > VAT. Zamortyzowałem samochód wart 24 000 w 50 % i go sprzedałem za 18000.
    > Ile wynosi mój dochód , od którego muszę zapłacić podatek dochodowy ??

    Ile wynosi Twój dochód do opodatkowania to wiesz tylko Ty.
    Dochód ze sprzedaży samochody to Przychód (18kPLN) - koszt (1/2 z 24kPLN).
    I nie zapomnij o ewentualnym przychodzie ze zwrotu składek.

    Nie wiem, nie znam się -- jak sprzedałem swój, to tak policzyłem ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-11-13 21:02:42
    Od: "pannafontanna" <f...@b...pl>

    Użytkownik "zenek" <zenek376@.....WP.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Zenek
    >
    >od roznicy pomiedzy cena sprzedazy a nieumorzona czescia czyli 18 000-12
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-11-13 21:06:20
    Od: "zenek" <zenek376@.....WP.PL>

    Użytkownik "pannafontanna" < napisał w wiadomości

> [...]

    Dziękuję bardzo za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Zenek