  • 1. Data: 2009-12-25 13:07:39
    Temat: Sprzedać oprogramowania
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Jestem na rencie. Czy jeśli zajmę się sprzedażą oprogramowania będę musiał
    płacic ZUS i w jakiej wysokości?

  • 2. Data: 2009-12-29 07:55:49
    Temat: Re: Sprzedać oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Dec 2009, zdumiony wrote:

    > Jestem na rencie. Czy jeśli zajmę się sprzedażą oprogramowania będę musiał
    > płacic ZUS i w jakiej wysokości?

    Zależy skąd to oprogramowanie.
    Jak "czyjeś", to IMO nie ma różnicy, czy handluje się oprogramowaniem
    czy pietruszką (acz "osobiście" wyhodowana pietruszka korzysta z większych
    przywilejów podatkowych niż oprogramowanie, niemniej kryterium jest
    to samo).
    Jak własne (samemu stworzone), to polecam dyskusje o WNiP i zaliczeniu
    przychodów z "praw majątkowych" (odrębnie od DG), w archiwum (mi
    wychodzi, że wtedy ZUSu może nie być).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-12-30 14:21:31
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jak własne (samemu stworzone), to polecam dyskusje o WNiP i zaliczeniu
    > przychodów z "praw majątkowych" (odrębnie od DG), w archiwum (mi
    > wychodzi, że wtedy ZUSu może nie być).

    Dobrze by było