  • 1. Data: 2008-08-05 17:38:58
    Temat: Sprowadzenie auta - aktualna procedura i koszty
    Od: "mc ROS" <r...@j...pl>

    Hej,

    Chcę sprowadzić auto z Niemiec. Jaka jest aktualna procedura i koszty formalne?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    macros

  • 2. Data: 2008-08-06 07:01:10
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Polecam to http://www.autokalkulator.pl/

  • 3. Data: 2008-08-08 19:39:32
    Od: Robert Steward <d...@g...pl>

    lleeoo napisał(a):

    > Polecam to http://www.autokalkulator.pl/

    Wyliczenie końcowego kosztu auta przy stawkach akcyzy obowiązujących od
    01.12.2006r.

    chyba to już jest nieaktualne ???

  • 4. Data: 2008-08-08 21:13:07
    Od: r...@o...pl

    On 8 Sie, 21:39, Robert Steward <d...@g...pl> wrote:

    > Wyliczenie końcowego kosztu auta przy stawkach akcyzy obowiązujących od
    > 01.12.2006r.
    >
    > chyba to już jest nieaktualne ???

    Chyba ze stawki akcyzy sie nie zmienily ???

    :)