  • 1. Data: 2011-03-14 13:18:39
    Temat: Re:
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-14 14:16, Marek wrote:
    > [...]
    > 2) przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach
    > gospodarowania wytworzonymi odpadami, jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w
    > ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5Mg rocznie odpadów innych niz
    > niebezpieczne."
    >
    > Wynikałoby z tego, ze jezeli ktoś nie wytwarza odpadów w ilości powyżej
    > 100kg rocznie nie jest zobowiązany do składania tych sprawozdań.

    > Jednak nie jestem prawnikiem i jest to tylko moja własna interpretacja.

    Ale tu nie trzeba być prawnikiem. IMHO wystarczy umiejętność czytania ze
    zrozumieniem, co weryfikuje test kompetencji na koniec gimnazjum ;-)

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-03-14 13:33:44
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

    > Ale tu nie trzeba być prawnikiem. IMHO wystarczy umiejętność czytania ze
    > zrozumieniem, co weryfikuje test kompetencji na koniec gimnazjum ;-)
    >
    > Piotrek

    jeśli wytwarzasz tylko odpady zwykłe do ton to nic nie musisz składać

    więc jeśli wytwarzasz odpady niebezpieczne to zawsze musisz sprawozdanie
    z ilości zrobić

    jesli wytwarzasz pona 100 kg niebezpiecznych (lub ponad 5ton
    bezpiecznych) to musisz dodatkowao złożyć plan gospodarowania nimi itd...

  • 3. Data: 2011-03-14 13:55:13
    Temat: Re: Sprawozdanie o odpadach
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał

    więc jeśli wytwarzasz odpady niebezpieczne to zawsze musisz sprawozdanie
    z ilości zrobić

    możesz podać ustawę lub rozporządzenie, z którego to wynika ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2011-03-14 13:59:53
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Użytkownik "Marek" <brak@email_no_spam>

    > możesz podać ustawę lub rozporządzenie, z którego to wynika ?

    moje niedopatrzenie, magiczne słowo "do".

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2011-03-14 16:21:53
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Użytkownik "Marek"<brak@email_no_spam>

    > moje niedopatrzenie, magiczne słowo "do".
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    właśnie, jak w "i czasopisma"

  • 6. Data: 2011-03-14 17:00:05
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-14, o godz. 14:33:44
    cyklista <c...@k...pl> napisał(a):

    > jeśli wytwarzasz tylko odpady zwykłe do ton to nic nie musisz składać

    zdefiniuj "nic" ;-)

    Tomek

  • 7. Data: 2011-03-14 17:10:15
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik tomek napisał:

    > zdefiniuj "nic" ;-)
    >
    > Tomek

    jak tylko odpady zwykłe do 5 ton, to nie trzeba składać ani sprawozdania
    z odpadów (nawet zerowego) ani się rejestrować jako wytwórca odpadów

  • 8. Data: 2011-03-14 17:31:25
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-14, o godz. 18:10:15
    cyklista <c...@k...pl> napisał(a):

    > jak tylko odpady zwykłe do 5 ton, to nie trzeba składać ani
    > sprawozdania z odpadów (nawet zerowego) ani się rejestrować jako
    > wytwórca odpadów

    A oddasz ludziom którzy to przeczytają po 10k/rok ?

    Tomek

  • 9. Data: 2011-03-14 17:34:25
    Temat: Re: Re:
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak tylko odpady zwykłe do 5 ton, to nie trzeba składać ani
    > sprawozdania z odpadów (nawet zerowego) ani się rejestrować jako
    > wytwórca odpadów

    A oddasz ludziom którzy to przeczytają po 10k/rok ?

    Odpady komunalne zbierane przez śmieciarki też należy raportować?
    Las rośnie powoli

  • 10. Data: 2011-03-14 17:54:10
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik spa napisał:

    > Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A oddasz ludziom którzy to przeczytają po 10k/rok ?
    >
    > Odpady komunalne zbierane przez śmieciarki też należy raportować?
    > Las rośnie powoli

    Odpady komunalne nie są wliczane do raportowania.