  • 1. Data: 2009-11-30 07:35:11
    Temat: Spóźniona deklaracja PIT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Złożyłem za pozno deklaracje pit za 2008 rok. Wysłałem 1.05.
    US wzywa mnie teraz, jako winnego popelnienia przewinienia skarbowego.
    Jakiej kary mogę się spodziewac?
    Składając deklaracje, z racji tego, ze zrobiłem to po terminie, nie
    dokonałem odliczenia np. za internet.
    Czy mogę teraz złożyć korektę?

  • 2. Data: 2009-11-30 10:46:09
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Nov 2009, Budzik wrote:

> [...]
    > Jakiej kary mogę się spodziewac?
    > Składając deklaracje, z racji tego, ze zrobiłem to po terminie, nie

    Ściśle? - no to pewnie "nie" :O
    ("grupowicz otrzymuje odpowiedź na pytanie które zadał, nie o którym
    być może myślał" ;))
    Jak rozumiem, w tej chwili trwa postępowanie podatkowe (wyjaśniające)
    więc nie bardzo.
    Ale jak się skończy, to i co innego :D, bo to będzie "poza zakresem".
    Art.81b:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-11-30 13:35:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ściśle? - no to pewnie "nie" :O

    ok, juz rozumiem.

    Zakładam ze teraz dostane jakas kare - jaka? Ile USy wymierzaja w takim
    przypadku?
    Jak juz wymierza (konczac postepowanie), czy wtedy moge zlozyc korekte i
    dokonac odliczenia?

    P.S. Czepiaszsie!

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 4. Data: 2009-12-01 12:05:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Nov 2009, Budzik wrote:

    > P.S. Czepiaszsie!

    Takjestproszepana!
    Ale a nuż złożyłbyś TERAZ korektę...

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-12-01 14:29:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Takjestproszepana!
    > Ale a nuż złożyłbyś TERAZ korektę...

    no co ty, najpierw zobacze, ile mi wlepia.
    No wlasnie - i nadal nie wiem - ile generalnie wlepiaja?
    I czy składając deklaracje po terminie straciłem prawo do odliczenia ulgi
    np. za internet czy za oddawanie krwi?

  • 6. Data: 2009-12-01 15:20:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Dec 2009, Budzik wrote:

    > No wlasnie - i nadal nie wiem - ile generalnie wlepiaja?

    "Nie mam zdania" :P

    > I czy składając deklaracje po terminie straciłem prawo do odliczenia ulgi
    > np. za internet czy za oddawanie krwi?

    Nie.
    Traci się tylko takie ulgi, które wymagają "wyboru" przez podatnika,
    bo upływa termin na ów wybór.
    Dajmy na to - wspólne rozliczenie (z małżonkiem lub dzieckiem).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-12-01 20:51:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > bo upływa termin na ów wybór.
    > Dajmy na to - wspólne rozliczenie (z małżonkiem lub dzieckiem).

    no to miejmy nadzieje, ze kara bedzie porownywalna z odliczeniem.
    Dzieki za pomoc.

  • 8. Data: 2009-12-02 04:44:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:

    > no to miejmy nadzieje, ze kara bedzie porownywalna z odliczeniem.

    to zależy od wyniku pomiaru stopnia skruszenia podatnika.
    coś mi po głowie świta jakiś post, że ktoś się 200 zł chwalił.