  • 11. Data: 2008-01-08 15:38:31
    Temat: Re: Spółka jawna bez działalności gosp.
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 8 Sty, 15:23, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Nie musisz. Spółka jawna podlega rejestracji w KRS a nie w urzędzie
    > miasta/gminy. Wspólnicy spółki jawnej nie są przedsiębiorcami, prowadza
    > działalność gosp. za pośrednictwem spółki, a nie we własnym imieniu.

    tak mi sie wlasnie wydawalo, dzieki!
    a teraz jeszcze jedno - jak mam zarejestrowac sj na siedzibe, ktora
    uzyskam wskutek zawarcia umowy jako sj a wynajmujacy?
    jest cos takiego, jak sj w organizacji?

  • 12. Data: 2008-01-08 17:28:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 styczeń 2008 16:10
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fm03oc$98q$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Domniemanie: miejsce zamieszkania zgodne z meldunkiem stalym.
    > Sprawa jest zwiazana z zasadniczym aspektem: gdzie przechowywana
    > jest dokumentaca zwiazana z prowadzeniem DG.

    W przypadku większych przedsiębiorstw pewnie i tak nie w siedzibie
    przedsiębiorcy, ale w jakimś biurze.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 13. Data: 2008-01-09 09:53:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2008 o 16:38:31 b...@g...com <b...@g...com> napisał(a):

    > tak mi sie wlasnie wydawalo, dzieki!
    > a teraz jeszcze jedno - jak mam zarejestrowac sj na siedzibe, ktora
    > uzyskam wskutek zawarcia umowy jako sj a wynajmujacy?
    > jest cos takiego, jak sj w organizacji?

    Jakiś rok temu sam szukałem i nie znalazłem odpowiedzi, tzn jak dla mnie
    jest burdello
    - żeby zarejestrować spółkę w KRS potrzeba adresu, adres zdobywa się w
    wyniku podpisania umowy najmu,
    ale nie można popisać umowy najmu na spółkę której jeszcze nie ma bo nie
    jest wpisana do KRS..

    Doszedłem do wniosku, że to wspólnicy muszą wynająć lokal na siebie, a po
    zarejestrowaniu
    "przepisać" umowę na spółkę.

    pozdr,
    tommyz

  • 14. Data: 2008-01-14 14:00:22
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Juz wiem, jak to jest.

    W umowie spolki podaje sie jako siedzibe wylacznie miasto. KRS to
    akceptuje, a przy zmianie siedziby nie trzeba zmieniac umowy spolki.
    We wniosku do KRS wpisuje sie adres przyszlej siedziby - nikt nie
    wymaga umowy. Po rejestracji w KRS podpisuje się umowę już jako sj i z
    tym biegnie do US - gdzie z kolei *podobno* owa umowa o siedzibe jest
    wymagana.

  • 15. Data: 2008-01-14 15:48:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.01.2008 b...@g...com <b...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > wymaga umowy. Po rejestracji w KRS podpisuje się umowę już jako sj i z
    > tym biegnie do US - gdzie z kolei *podobno* owa umowa o siedzibe jest

    Niemal na pewno jest, bo US musi znać dokładne miejsce, gdzie można znaleźć
    dokumenty (no, to akurat można podać gdzie indziej), środki trwałe i wyposażenie.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 16. Data: 2008-01-14 17:51:28
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 14 Sty, 16:48, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > Niemal na pewno jest, bo US musi znać dokładne miejsce, gdzie można znaleźć
    > dokumenty (no, to akurat można podać gdzie indziej), środki trwałe i wyposażenie.

    cholera, az mnie kusi, zeby zrobic siedzibe w aktualnym oddziale
    firmy ;-)
    sam tam przez pierwsze 10 razy nie moglem trafic :D