  • 11. Data: 2004-07-23 23:33:22
    Temat: Re: Spólka Z o. o. a składka ZUS
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 Jul 2004 22:41:34 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > I *NIE* uzyłem słowa "dodatkowa"...
    Ty nie, ale wczesniej w watku byla mowa o wspolniku s.c. ktory posiada
    dodatkowa dzialalnosc.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2004-07-24 06:47:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jul 2004, WAM wrote:
    [...]
    >+ > I *NIE* uzyłem słowa "dodatkowa"...
    >+ Ty nie, ale wczesniej w watku byla mowa o wspolniku

    No dobrze: to ja się do "dodatkowej" odniosę tylko w rozumieniu
    potocznym :) (czyli "z praktycznego p. widzenia" czyli uzyskiwania
    np. tylko ułamka dochodu z owej DG).
    IMHO z formalnego p. widzenia nie ma różnicy między formami DG :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)