  • 1. Data: 2010-01-01 15:15:18
    Temat: Spis z natury a częściowo zużyte materiały?
    Od: mycha <s...@o...pl>

    Witam,

    Mam dylemat ze spisem... w spisie początkowym wpisałam 1 ryzę papieru
    samoprzylepnego ( drukuje z niej naklejki, które przylepiam na mój
    produkt ), kartki uległy zużyciu i jak teraz mam wpisać to do spisu..
    bo chyba nikt nie będzie wymagał, abym liczyła kartki ;) Czy wpisuję 1
    ryza... a jakoś szacuję jej wartość ? Podobny problem mam z farbami,
    kupuję duże słoiki i przelewam do mniejszych, i jest to część składowa
    sprzedawanego przeze mnie zestawu. I tu ta sama kwestia.. farby są w
    różnym stopniu zużyte ....Czy może w spisie zamieszczam tylko
    materiały nowe/nieotwarte ?

  • 2. Data: 2010-01-01 15:20:15
    Temat: Re: Spis z natury a częściowo zużyte materiały?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-01-2010 o 16:15:18 mycha <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > produkt ), kartki uległy zużyciu i jak teraz mam wpisać to do spisu..
    > bo chyba nikt nie będzie wymagał, abym liczyła kartki ;)

    My nie, ale minister..

> [...]
    > sprzedawanego przeze mnie zestawu. I tu ta sama kwestia.. farby są w
    > różnym stopniu zużyte ....Czy może w spisie zamieszczam tylko

    To jest problem standardowy, IMHO po prostu nie daj się zwariować
    odliczaniem co do ml,
    bo bez miarki z homologacją i tak nie uzyskasz prawidłowych wyników.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-01-01 17:30:41
    Od: i...@z...net

    On 1 Sty, 16:20, Tomek <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > odliczaniem co do ml,
    > bo bez miarki z homologacją i tak nie uzyskasz prawidłowych wyników.

    Dzięki

  • 4. Data: 2010-01-02 11:16:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Jan 2010, mycha wrote:

> [...]
    > produkt ), kartki uległy zużyciu i jak teraz mam wpisać to do spisu..
    > bo chyba nikt nie będzie wymagał, abym liczyła kartki ;) Czy wpisuję 1

    Zacytuję zapodany tu kiedyś opis doświadczeń Maddy (z okazji zajęcia
    ma kontroli na pęczki): "napoczętej paczki papieru kontrolerzy się
    nie czepiają". Patrz niżej :)

> [...]
    > sprzedawanego przeze mnie zestawu. I tu ta sama kwestia.. farby są w
    > różnym stopniu zużyte ....Czy może w spisie zamieszczam tylko

    IMVHO krytyczna jest "istotność" - jaką wartość przedstawia to napoczęte
    opakowanie.

    pzdr, Gotfryd