  • 1. Data: 2007-02-27 14:00:09
    Temat: Sklep internetowy a kasa fiskalna
    Od: "Nitro" <n...@g...com>

    Witam
    Mam pytanko czy w sklepie internetowym jest konieczność posiadania
    kasy fiskalnej od samego początku? Pytam ponieważ jedni mówią że
    potrzebna inni że nie (także w US) i już sam nie wiem. Do tej pory
    myślałem że kasa jest potrzebna po przekroczeniu 20 tys. przychodu.
    Ktoś mógłby rozwiać moje wątpliwości?

    pozdr.
    Tomasz Galanciak

  • 2. Data: 2007-02-27 14:23:11
    Temat: Re: Sklep internetowy a kasa fiskalna
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    zależy co sprzedajesz w sklepie

  • 3. Data: 2007-02-27 15:18:23
    Od: "Nitro" <n...@g...com>

    On 27 Lut, 15:23, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > zależy co sprzedajesz w sklepie

    sprzęt komputerowy (bez oprogramowania czy aparatów cyfrowych etc - tu
    wiem że musi być na 'dzień dobry' kasa)

  • 4. Data: 2007-02-27 21:51:43
    Od: "KaCZoR" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Nitro" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    On 27 Lut, 15:23, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > zależy co sprzedajesz w sklepie

    sprzęt komputerowy (bez oprogramowania czy aparatów cyfrowych etc - tu
    wiem że musi być na 'dzień dobry' kasa)

    Dolacze sie do pytanie. Czy jak sprzedaje odziez przez internet to musze
    miec kase odrazu czy po przekroczeniu 20tys?
    Pozdraiwam