  • 11. Data: 2010-10-19 19:08:11
    Temat: Re: Składka zdrowotna do umowy o dzieło - ile w końcu ?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-10-19 19:17, JeSt wrote:
    > I pamiętaj, że za radą tego kolegi jesteś złodziejem okradającym innych
    > uczciwie opłacających składki. Ciekawe jakie są sympatie poilityczne
    > tego który udziela tych rad.

    Nie to, żebym się czepiał ale obowiązek opłacania ubezpieczenia
    zdrowotnego z kilku tytułów, pomimo tego że ubezpieczony się przecież
    nie sklonował i do lekarza chodzi zawsze w tym samym, jednym i jedynym
    egzemplarzu, IMHO do szczególnie uczciwych nie należy.

    Tak więc ja bym się specjalnie nie oburzał - po prostu "trafiła kosa na
    kamień" ...

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-10-19 19:43:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-10-19 19:17, JeSt wrote:
    > I pamiętaj, że za radą tego kolegi jesteś złodziejem okradającym innych
    > uczciwie opłacających składki. Ciekawe jakie są sympatie poilityczne
    > tego który udziela tych rad.

    BTW, zatrudnianie się na 1/8 etatu i wydawanie 60 plz na ubezpieczenie
    zdrowotne wydaje się niczym nie uzasadnioną rozrzutnością.

    Bazując na *obowiązującym* prawie wystarczy podpisać umowę ramową (która
    z punktu widzenia ZUS jest traktowana jak umowa zlecenie).
    Wtedy "puste" (z zerowymi kwotami) RMUA jak najbardziej uprawnia Cię do
    opieki zdrowotnej.

    Debilne? A to z pretensjami sugeruję udać się do "miszczów businessu" z
    Wiejskiej.

    Piotrek

  • 13. Data: 2010-10-19 21:16:46
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 19:17, JeSt pisze:

    > I pamiętaj, że za radą tego kolegi jesteś złodziejem okradającym innych
    > uczciwie opłacających składki. Ciekawe jakie są sympatie poilityczne
    > tego który udziela tych rad.

    Eeej!!! Gdzie w mojej radzie widzisz oszustwo. Ja nie poradziłem
    mu aby zatrudnił się "na niby' ... tylko na serio!
    Robota na 1/8 etaty zawsze się znajdzie u znajomego.

    Tomy M.