  • 11. Data: 2003-03-26 10:45:24
    Temat: Re: Samotna matka
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl>

    US

    > To absolutnie nie moje słowa!
    >
    > Drogi Karolu, jeżeli jeszcze raz tak chaniebnie oberzniesz cytaty to
    > bede Ci dogryzać do końca świata przy każdej okazji, a wiesz że potrafie
    > ;->
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Droga Maddy czytaj uważnie - a nie krzycz:-)
    Karol odpowiadal nie Tobie.
    Wiec czemu ta "awantura"?

    --
    pozdr.
    Yenn

  • 12. Data: 2003-03-26 10:48:35
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl>

    > Zapewne US nie zauwazyl zmiany tego przepisu, ktory do konca 1996 roku
    uzywal
    > sformulwoania "przez caly rok podatkowy".
    > Tak wiec obecnie nie ma zadnych podstaw, zeby straszyc "osoby samotnie
    > wychowujace dzieci w roku podatkowym".

    Nie mam zamiaru nikogo straszyć, zresztą sam jestem osobą samotnie....
    itd......
    Uznaję Waszą wiedzę popartą doświadczeniem.
    Żałuję jedynie, że w moim przypadku jest to już niestety "musztarda po
    obiedzie".
    Pozwolę sobie natomiast pozostać przy swoim zdaniu, jeśli chodzi o
    skuteczność dochodzenia
    sprawiedliwości przed sądem i zapewniam, że wiedza w tym zakresie nie
    pochodzi z gazet.
    pozdrawiam
    Kamil
    P.S Takich kwiatków jak z wczorajszych "njusów" dot. uzasadnienia wyroku
    skazującego emerytkę za kradzież batonika, są całe łany .

  • 13. Data: 2003-03-26 10:50:09
    Od: a...@p...onet.pl

    > To absolutnie nie moje słowa!
    >
    > Drogi Karolu, jeżeli jeszcze raz tak chaniebnie oberzniesz cytaty to
    > bede Ci dogryzać do końca świata przy każdej okazji, a wiesz że potrafie
    > ;->

    Zwracam uwage, ze nadaje przez onet, a on jakies cuda wyczynia z cytowaniem.

    Karol

  • 14. Data: 2003-03-26 11:12:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Yennifer napisał:

    > Droga Maddy czytaj uważnie - a nie krzycz:-)

    Co za wnikliwośc. Skoro słyszałas moje krzyki to widziałas tez pewnie
    jak pluje na monitor i tupie nogami?
    Rozumie że juz samo okreslenie "Drogi Karolu" oznacza okrzyki i
    awanturnictwo. A co powiesz kiedy napisze "DROGI KAROLU !!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    Pewnie ogłuchłaś... :-) biedactwo....

    > Karol odpowiadal nie Tobie.

    Zabawne... jakos znajomo mi ten nagłówek cytatu wglądał.
    Ten który teraz tak ślicznie oberznęłaś (tez onet? oberżnięte nagłówki,
    nierozpoznane sygnatury, no tak...)

    > Wiec czemu ta "awantura"?

    Jeżeli ja i Karol zgadzamy sie że on przypisal niewłaściwy cytat
    niewłaściwej osobie to wychodzi na to że to Ty nie potrafisz czytać.
    No i Ty sie awanturujesz i włazisz między wódke i zakąske, co jeszcze
    nikomu na zdrowie nie wyszło...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2003-03-26 12:56:15
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Rozumie że juz samo okreslenie "Drogi Karolu" oznacza okrzyki i
    > awanturnictwo. A co powiesz kiedy napisze "DROGI KAROLU

    Moze i oguchłam - ale Tobie sie pewnie na wzrok rzucilo - skoro nie
    zauwazylas ":-)" - co wskazuje iz potraktowalam to zdanie jako zarcik.

    > Jeżeli ja i Karol zgadzamy sie że on przypisal niewłaściwy cytat
    > niewłaściwej osobie to wychodzi na to że to Ty nie potrafisz czytać.

    Słówko awantura tez bylo w cudzyslowiu - co wskazuje na uzycie go z
    przymruzeniem oka.

    Chcialam zazartowac - w odpowiedzi oberwalam "po lapkach"

    No i Ty sie awanturujesz i włazisz między wódke i zakąske, co jeszcze
    > nikomu na zdrowie nie wyszło...

    Wlasciwie to masz racje - replika na Twoje posty - nie wychodzi nikomu na
    zdrowie....
    Jezeli off-line jestes rownie waleczna.. no coz... czasami warto - ale nie
    zazdroszcze twemu otoczeniu

    --
    Yenn

  • 16. Data: 2003-03-26 22:02:13
    Temat: OT: Samotna matka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ - która zresztą nie
    >+ ostała by sie ani sekundy w jakimkolwiek sądzie.

    Erm... ten...tego....
    Nie żebym miał merytorycznie coś do dodania :), ale "każdy",
    "wszystkie", "żadnym" (może być: "jakimkolwiek") wzmaga moją
    ostrożność i podejrzliwość... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-03-26 22:07:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Kamil Dziwisz wrote:
    [...do Maddy...]
    >+ Chyba że dopiszesz - w jakimkolwiek sądzie w Europie, poza naszym krajem,

    Aczkolwiek moja podejrzliwość wobec "każdy" (itp) nakazuje cię
    poprzeć, to IMHO sam popełniłeś podobny błąd; jakby co, to nasze
    władze zawsze mają jakiś dobry punkt odniesienia: Albania może
    być ?? ;)

    >+ pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd

  • 18. Data: 2003-03-26 23:48:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Yennifer wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> [...]
    >+ Chcialam zazartowac - w odpowiedzi oberwalam "po lapkach"

    Proszę mi się tu nie rozczulać !
    :)
    [...]
    >+ Wlasciwie to masz racje - replika na Twoje posty - nie wychodzi nikomu na
    >+ zdrowie....

    A tam....
    Sprzeciw w kwestii formalnej !
    Wiesz ilu już sobie odreagowało dzięki takiej wymianie ciosów ?? ;>

    pzdr, Gotfryd
    (który co najwyżej oberwie raz jeszcze)