  • 21. Data: 2007-08-14 15:06:03
    Temat: Re: Samochód w środkach trwałych, czyli moja wizyta u doradcy c.d.
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Mogą to być wyznaczniki, natomiast w tym momencie potwierdziłeś że sam
    > papier doradcy
    > to makulatura.
    > Znajoma raz straciła krocie na polecanego rzekomo "wspaniałego"
    > prawnika, który
    > skasował kilka ładnych tysięcy, po czym wysłał na rozprawę dwa razy na
    > krzyż jakiegoś studenciaka,
    > (za 50 czy 100zl) a nakońcu dodał że tego nie dało się wygrać.
    > Jeździł super furą, miał sporą kancelarię itd - jak widać to może być
    > też wyznacznik
    > ciemnje strony mocy..

    Sam papier makulaturą nie jest. Trzeba jednak coś umieć, żeby go dostać.
    Natomiast papier bez doświadczenia (czy też samej chęci zdobywania go)
    jest niczym.
    Co do mecenasów. Praktykowałem u jednego. I jak miałem jakieś
    wątpliwości, to pytałem się go i robiłem na odwrót. Szanse że zrobiłem
    dobrze wynosiły ok. 80% ;)
    Prawnicy to jednak osobny temat.

  • 22. Data: 2007-08-14 15:35:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Co do mecenasów. Praktykowałem u jednego. I jak miałem jakieś
    > wątpliwości, to pytałem się go i robiłem na odwrót. Szanse że zrobiłem
    > dobrze wynosiły ok. 80% ;)

    I jest rada dla Maćka:
    tak samo trzeba było od początku z doradcami robić :-)

  • 23. Data: 2007-08-14 21:06:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    cef napisał(a):
    > I jest rada dla Maćka:
    > tak samo trzeba było od początku z doradcami robić :-)
    Ale żeby jeszcze za to płacić??? ;-)

    Maciek

  • 24. Data: 2007-08-15 22:28:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Aug 2007, Grzegorz wrote:

    > Poza tym nie sądzę, żeby zrobiła to celowo.

    Ale tłumaczenie opisane przez Maćka średnio wyglądało.
    Fachowiec, nawet wtapiający głupio na czymś co powinien wiedzieć,
    mógłby się rozejrzeć "jak naprawdę ma być" - skoro akurat ta wiedza
    o którą szło NIE wymaga dojścia do poufnych informacji z MF, prawda?

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2007-08-15 23:12:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > mógłby się rozejrzeć "jak naprawdę ma być" - skoro akurat ta wiedza
    > o którą szło NIE wymaga dojścia do poufnych informacji z MF, prawda?
    Otóż to. Ja bym przełknął jakoś taką "pomyłkę", gdyby po moim mailu ze
    zwróceniem uwagi na to, że jej interpretacja przepisów nie zgadza się z
    interpretacją innych osób, napisała: "ooops, przepraszam, pomyłka,
    sprawdziłam jeszcze raz i rzeczywiście według przepisów, powinien pan
    zrobić tak i tak", ale niestety tak się nie stało. Wręcz przeciwnie -
    dla mnie przekaz tej pani był wyraźny: "spadaj, ja za takie pieniądze
    gościom z ulicy, to mogę najwyżej powróżyć z fusów, a nie doradzać".

    Maciek

  • 26. Data: 2007-08-17 12:39:18

    Maciek pisze:
> [...]
    > sprawdziłam jeszcze raz i rzeczywiście według przepisów, powinien pan
    > zrobić tak i tak", ale niestety tak się nie stało. Wręcz przeciwnie -

    Nawet na tej grupie, gdzie udzielają się, za darmo na ochotnika, głównie
    domorośli księgowi i doradcy spotkasz się z czymś takim bardzo rzadko...