  • 1. Data: 2002-05-13 14:51:24
    Temat: Samochód - środek trwały
    Od: "SrxCgr" <s...@w...pl>

    Posiadam samochód osobowy wpisany do ewidencji środków trwałych.
    Samochód nie jest amortyzowany.
    Czy sprzedajac samochód będę musiał odprowadzić podatek dochodowy od kwoty
    sprzedaży??

  • 2. Data: 2002-05-13 15:47:25
    Temat: Re: Samochód - środek trwały
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    czyzby samochód miał wartosc poczatkowa poniżej 3500 zł , jesli tak to
    rozumiem ze dales pelna kwote w koszty w momencie wpisu do EST -- sprzedajac
    musisz placic podatek , jeśłi jest inczej to nie możesz nie amotyzowac ST

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-13 23:18:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 May 2002, SrxCgr wrote:

    >+ Posiadam samochód osobowy wpisany do ewidencji środków trwałych.
    >+ Samochód nie jest amortyzowany.

    Rozumiem że "zapomniałeś" go amortyzować ?
    Niedawno był wątek na ten temat, konkluzja (nie moja): skoro
    samemu darujesz amortyzację - to twoja sprawa. Przysługiwała ?
    - przysługiwała.
    Obejrzyj:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&newwindow=1&th
    =7cf88b46c2d68c69&rnum=1
    posta o którym wspominam (o zarzucie) nie mogę zlokalizować :(

    Pozdrowienia, Gotfryd